هرالد تریبون گزارش داد

سال بد سرمایه گذاران

واقعیت این است که سرمایه گذاران از بازده بسیار بد ماهه اول سال 2020 نه تنها ناراضی بلکه کاملاً شوکه شده است. نمونه بارز این وضعیت بازدهی منفی 24.8 درصد کل بازار آمریکاست. شاخص سهام جهانی نیز مشابه همین وضعیت است.

سال بد سرمایه گذاران

به گزارش سرویس پول و سرمایه اقتصاد 100- محمدرضا ستاری:بررسی پرتفوی سرمایه گذاران تا سقف 100 هزار دلار به عنوان نماینده ای از سرمایه گذاران ریسک پذیر و محافظه کار می تواند به ما نشان دهد که چرا امسال سال بدی برای آنهاست. مطابق آمارهای ارائه شده از اول ژانویه تا 30 سپتامبر امسال کل بازار ایالات متحده منفی 24.8، نزدک منفی 32.4 و اوراق بهادار خزانه داری  میان مدت منفی 11.2 درصد بوده است.

در این رابطه آلن، یکی از سرمایه گذاران ریسک پذیر معتقد است از آنجا که جوان بوده و زمان هم دارد، منتظر بهبود وضعیت می ماند و پولش را روی سهامی سرمایه گذاری می کند که بیشترین سود ممکن را داشته باشد. او سبد سهام خود را به صورت کامل بر روی نزدک تنظیم کرده است. با این حال بررسی ما نشان می دهد که پرتفوی سهام وی از 100 هزار دلار در اول ژانویه به 67600 دلار کاهش یافته است.

از سوی دیگر بتی از آلن محتاط تر بوده اما جزئی از سرمایه گذاران ریسک پذیر محسوب می شود. او معتقد است که بازار سهام بهترین گزینه است. او سبد سهام خود را به صورت متنوعی تنظیم کرده است. در این رابطه بررسی های ما نشان می دهد که ارزش دارایی او از 100 هزار دلار به 75200 دلار رسیده است.

کارل نیز از جمله سرمایه گذاران میانه رو محسوب می شود. او به سرمایه گذاری در بازار سهام معتقد است اما می گوید کار عاقلانه این است که برخی اقداماتش را با اوراق قرضه پوشش دهد تا هم ریسکش کاهش یابد. پرتفوی او 60 درصد به سهام متنوع و 40 درصد نیز به اوراق میان مدت خزانه داری اختصاص یافته است. به همین دلیل است که یافته های ما نشان می دهد اکنون ارزش دارایی او از 100 هزار دلار به 80640 دلار رسیده است.

دورتی از جمله سرمایه گذاران نسبتاً محافظه کار است. او معتقد است که به طور قطع در بازه زمانی 10 ساله، سود بازار سهام از اوراق قرضه بهتر خواه بود. به گزارش هرالد تریبون با این حال او هزینه هایی دارد که باید پرداخت شوند و نگران است که بازار سهام دچار رکود شود. دورتی پرتفوی خود را 40 درصد به سهام متنوع و 60 درصد به اوراق بهادار میان مدت خزانه داری اختصاص داده است. در همین رابطه بررسی های ما نشان می دهد که اکنون ارزش دارایی او از 100 هزار دلار به 83360 دلار رسیده است.

بنابراین هر چند که بازدهی سهام را باید در یک دوره 3 تا 5 ساله در نظر گرفت اما اغلب کارشناسان ما بر این عقیده هستند که  همه داده‌ها و پیش‌بینی‌ها فقط برای اهداف توضیحی بوده و عملکرد گذشته نشان دهنده نتایج آینده نیست.

انتهای پیام/

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما