اختصاصی اقتصاد۱۰۰

صندوق امانات بانک صادرات ۱۹۰۰ درصد گران شد!

اقتصاد ۱۰۰ - مشتریان صندوق امانات بانک صادرات که برای تمدید صندوق اجاره ای خود اقدام کرده بودند با درخواست افزایش ۱۹۰۰ درصدی مبلغ ودیعه سابق خود مواجه شدند.

صندوق امانات بانک صادرات ۱۹۰۰ درصد گران شد!

به گزارش خبرنگار اقتصاد ۱۰۰، مشتریان بانک صادرات که از صندوق امانات این بانک استفاده می کنند و باید اجاره خود را تمدید کنند این روزها شگفت‌زده هستند چراکه ودیعه صندوق حدود دو هزار درصد افزایش یافته است. 

مشتریان بانک صادرات می گویند این بانک بابت ودیعه صندوق امانات سالانه ۱۵ میلیون تومان دریافت می کرده اما حالا از مشتریان خود خواسته بابت تمدید ودیعه ۳۰۰ میلیون تومان بپردازند! افزایش ۱۹۰۰ درصدی مبلغ ودیعه که یک رکورد شکنی محسوب می‌شود بیانگر آن است که احتمالا بانک صادرات به دنبال افزایش نقدینگی و اعتبارات خود است و اگرنه افزایش نجومی مبلغ ودیعه هیچ توجیه دیگری ندارد.

جالب اینکه در سایت بانک صادرات هیچ گونه اطلاع رسانی در این مورد نشده و کارمزد اعلامی که در سایت بانک آمده نیز برای سالهای خیلی دور است.

در این سایت آمده: اجاره بهاء هرسانتی متر مکعب حجم 120 ریال (حداقل 600.000 ریال) و همچنین ودیعه اجاره بهاء 8 برابر مبلغ اجاره بهاء (حداقل 4.800.000 ریال) می باشد. کارمزد هربار استفاده از صندوق 50.000 ریال می باشد. کارمزد مفقودی کلید صندوق امانات 120.000 ریال بعلاوه کلیه هزینه­ های مربوط به قفل ­ها و کلیدها می باشد.

مشتریان بانک صادرات در مواجهه با درخواست افزایش نجومی مبلغ ودیعه شگفت زده می شوند و بارها از مسوولان بانک می پرسند که آیا این موضوع حقیت دارد یا نه. با توجه به کاهش شدید ارزش پول ملی ودیعه ۳۰۰ میلیون تومانی ارزش پول مشتریان را به شدت کاهش می دهد. بهتر است مسوولان بانک صادرات در این مورد اطلاع رسانی کنند و بیش از این مشتریان خود را سرگردان نکنند.

چگونه صندوق امانات دریافت کنیم؟

نحوه دریافت صندوق امانات بانک صادرات به شرح زیر می باشد:

1- افرادی که در شعبه بانک صادرات ایران حساب داشته باشند، می توانند از صندوق امانات بانک استفاده کنند. افرادی که حساب بانکی در این بانک ندارند، باید برای افتتاح حساب اقدام نمایند.

2-افراد نمی توانند امتیاز استفاده از صندوق را به شخص دیگری انتقال دهند.

3- برای اجاره صندوق امانات فرد باید فرم درخواست صندوق امانات را تکمیل و با به همراه داشتن فرم، مدارک لازم به نزدیک ترین شعبه مورد نظر مراجعه کند.

مدارک لازم:

· اصل شناسنامه

· فتوکپی شناسنامه

· 3 قطعه عکس 4*3

4- حداقل میزان اجاره صندوق به مدت یکسال می باشد، که هزینه اجاره این صندوق از قبل دریافت می شود. چنانچه قبل از انقضای مدت زمان تعیین شده، مشتری درخواست فسخ را داشته باشد، هزینه به فرد مسترد نخواهد شد.

5- علاوه بر پیش پرداخت اولیه برای اجاره یکساله صندوق، مشتری طبق تعرفه ملزم به پرداخت مبلغی با عنوان ودیعه صندوق به بانک می باشد. در صورتی که مشتری هیچ گونه بدهی به بانک نداشته باشد، در نهایت با پایان قرار داد، با تحویل کارت و کلید های صندوق، ودیعه به فرد مسترد می شود.

6- مدت زمان اجاره صندوق با شرط موافقت بانک قابل تمدید می باشد، همچنین هزینه اجاره و ودیعه صندوق متناسب با تعرفه وابسته در آن تاریخ می باشد.

7- مشتری فقط در ساعات اداری می تواند به صندوق خود دسترسی داشته و از آن استفاده کند.

8- صندوق امانات بانک دارای دو قفل می باشد، که یکی از این قفل ها مختص مشتری و دیگری برای بانک می باشد.

نکته حائز اهمیت در خصوص صندوق امانات بانک، صندوق های بانک با کلید مشتری و کلید بانک باز می شوند، در صورت نبودن یک یا دو کلید نمی توان صندوق را باز کرد.

9- با امضای قرارداد استفاده از صندوق امانات، کلید های مخصوص به همراه کارت استفاده از صندوق برای مشتری صادر می شود. در قبال دریافت رسید به مشتری تحویل داده می شوند. توجه داشته باشید که استفاده از صندوق امانات لازمه ارائه کارت می باشد.

10- اگر مشتری کارت استفاده از صندوق و هر دو کلید خود را گم کند، باید این مورد را به طور کتبی به بانک اعلام کند. تا بانک سفارش ساخت کلید و قفل های جدید را انجام و در مدت زمان حداکثر دو ماه بعد از گم شدن، با دریافت رسید، کارت و کلید های المثنی را به مشتری تحویل دهد.

· اگر مشتری فقط کارت خود را گم کند، طی7 روز بعد از تاریخ مفقودی کارت المثنی به مشتری تحویل داده می شود.

نکته: کلیه هزینه های تعویض قفل و کلید به عهده مشتری می باشد.

برای اطلاع از آدرس شعب بانک صادرات که صندوق امانات دارند اینجا را کلیک کنید

انتهای پیام

 

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما