اختصاصی اقتصاد 100؛

تکرار داستان علی عسگری در بازارسرمایه !

احسان خاندوزی – وزیر اقتصاد در زمانی که نماینده مجلس بود، تحلیل های بسیار خوبی در خصوص اقتصاد و بازارسرمایه داشت و مرتبا با رسانه ها در گفت و گو بود و حتی جزو اقتصاددانی بود که خطاب به حسن روحانی گفته بود راهکارهایی جهت بهبود اقتصاد وجود دارد؛ اما حالا که وزیر اقتصاد هستید، راهکاری برای کاهش تورم ندارید.

تکرار داستان علی عسگری در بازارسرمایه !

به گزارش خبرنگار پول و سرمایه اقتصاد 100- جناب خاندوزی بانک ها در آستانه ورشکستگی هستند و همان 4 قلمی که گفته بودید گران خواهد شد، شامل همه اقلام شده و قیمت ها به شدت افزایش یافته است؛ از همه مهم تر سفره مردم به شدت کوچک شده و اکنون فنر دلار در رفته؛ همان طور که می دانید دلار بر همه بازارها تاثیر خواهد داشت و در حال حاضر به مرحله ای رسیدیم که نمی دانیم فردای اقتصاد چه خواهد شد؛ چون ثباتی وجود ندارد، در نتیجه مردم نگران و مضطرب هستند که در چه بازاری سرمایه گذاری کنند و شرایط هم روز به روز بدتر می شود.

راستی از جناب حامد دهقانان چه خبر؟! جناب خاندوزی شنیدیم که هنوز هم سر حرف خود ایستادید و به هر نحوی شده، می خواهید این فرد را بدون هیچ سابقه بورسی، مدیرعامل امید کنید. آیا بهتر نیست در شرایط فعلی افراد مناسب تری را منصوب کنید یا اگر نمی توانید استعفا دهید و لطفا افراد ناتوان را در جای جای بازارسرمایه و اقتصاد منصوب نکنید؛ اگر برای شما اهمیتی داشته باشد، باید بگویم که مردم از عملکرد شما بسیار بسیار ناراضی هستند و اما به گفته یکی از نزدیکان شما ما خبرنگاران سفسطه می کنیم و حالا سوالی دارم؟ آیا آمدن مدیران بی ربط که خودتان هم بهتر می دانید یا تورم جاری و قیمت ارز هم توهم و سفسطه است؟ جناب خاندوزی فروپاشی اقتصادی نزدیک است و حالا چه راهکاری دارید؟

نمایندگان محترم مجلس اکنون زمان پیگیری است و اگر حامد دهقانان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری امید شود، دیگر جایی برای سخن گفتن باقی نخواهد ماند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما