مروری بر خبرهای مهم رمزارزها

پیام اسنودن به ماسک چه بود؟

ادوارد اسنودن به ایلان ماسک گفت حاضر است در ازای دریافت بیت‌کوین به عنوان حقوق، مدیریت توئیتر را قبول کند.

پیام اسنودن به ماسک چه بود؟

ایلان ماسک مدیرعامل تسلا و رئیس توییتر چند روز قبل قول داده است که از سمت ریاست توییتر کناره گیری کند. در حالی که این میلیاردر به دنبال یک مدیر عامل جدید برای مدیریت توئیتر است، ادوارد اسنودن کارمند سابق آژانس امنیت ملی آمریکا که افشاگری‌های او مشهور بوده و همچنین به عنوان یکی از مدافعان سرسخت حریم خصوصی شناخته می‌شود، اعلام کرد حاضر است در ازای دریافت بیت‌کوین به عنوان حقوق، مدیریت توئیتر را قبول کند. البته ماسک در پاسخ  گفته که مسئله یافتن یک مدیر عامل نیست، مسئله یافتن مدیرعاملی است که بتواند توییتر را زنده نگه دارد.

در واقع مساله از اینجا آغاز شد که ایلان ماسک در آخر هفته یک نظرسنجی در توییتر ترتیب داد و از 122.3 میلیون دنبال کننده خود پرسید که آیا باید از سمت ریاست توئیتر کناره گیری کند یا خیر؟. این میلیاردر اضافه کرد که اگر بیش از 17.5 میلیون نفر خواهان کناره‌گیری وی باشند، از این سمت استعفا می‌دهد. این مساله در حالی مطرح شد که بسیاری از کاربران خواستار ادامه حضور ایلان ماسک شدند.

والدین بانکمن- فرید هم بازجویی می‌شوند

بر اساس گزارش های دریافت شده، والدین سام بنکمن-فرید، یکی از بنیانگذاران FTX قرار است در خصوص عملیات تجاری فرزندشان مورد پرسش و بازجویی قرار بگیرند. هر چند که گفته می‌شود جوزف بنکمن و باربارا فرید که هر دو استاد دانشگاه استنفورد هستند، هیچگونه خلافی مرتکب نشده‌اند، اما جان جی‌ری‌سوم، مدیر عامل فعلی FTX، اخیراً به اعضای کنگره ایالات متحده گفته که جوزف بنکمن و خانواده او «مطمئناً مبالغی را از FTX دریافت کرده‌اند».

هشدار مایکل بری

مایکل بری، مدیر صندوق تامینی، که به دلیل پیش‌بینی بحران مالی سال 2008 شهرت دارد، می‌گوید مشکل حسابرسی صرافی‌های ارزهای دیجیتال، مانند Binance و FTX، مانند زمانی است که او شروع به استفاده از نوع جدیدی از مبادله پیش‌فرض اعتبار کرد. او توضیح داد: «حسابرسان ما در حین کار یاد می‌گرفتند و این چیز خوبی نیست.»

انتهای پیام/

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما