امسال مردم این 5 رمز ارز را بیشتر جست‌وجو کردند

تحقیقات جداگانه‌ای توسط پورتال مالی DollarGeek در مورد ارزهای دیجیتال پر سرچ در سال ۲۰۲۲ انجام شده که نشان می‌دهد بیت کوین همچنان با 28.41 میلیون سرچ در ماه بیشترین بازدید گوگل را دارد.

امسال مردم این 5 رمز ارز را بیشتر جست‌وجو کردند

به گزارش سرویس پول و سرمایه اقتصاد 100- سال 2022 میلادی سالی بود که ارزهای دیجیتال به شدت از سیاست‌های فدرال رزرو (بانک مرکزی آمریکا) و نیز ورشکستگی پلتفورم‌های FTX، Terra، Celsius Network به شدت آسیب است. در همین رابطه ارزش بازار تمامی ارزهای دیجیتال 70 درصد در سال جاری میلادی کاهش یافته؛ به طوری که در حدود 770 میلیارد دلار از ارزش بازار کریپتوکارنسی در سال 2022 کاسته شده است.

در همین راستا طبق گزارش گوگل ترندز، علاوه بر کاهش تقاضا، میزان سرچ کلمه کلیدی خرید ارز دیجیتال نیز به پایین‌ترین میزان خود از فوریه سال 2020 به این سو رسیده است.

همچنین درخواست های اینترنتی برای کلمه کلیدی «خرید ارز دیجیتال» را به پایین ترین سطح خود از فوریه 2020 رسانده است. با این حال، آخرین گزارش پرداخت‌های جهانی مصرف‌کننده Accenture در سال 2022 نشان می‌دهد که علاقه خرده‌فروشی به ارزهای دیجیتال با وجود سقوط بازار در سال 2022 همچنان بالاست. دلایل ارائه شده توسط پاسخ دهندگان شامل سرمایه گذاری های بلند مدت (28درصد)، کنجکاوی (22درصد)، حدس و گمان کوتاه مدت (21درصد) و موارد دیگر است. در همین حال، تحقیقات جداگانه‌ای توسط پورتال مالی DollarGeek در مورد ارزهای دیجیتال پر سرچ در سال ۲۰۲۲ انجام شده که نشان می‌دهد بیت کوین همچنان با 28.41 میلیون سرچ در ماه بیشترین بازدید گوگل را دارد.

به گزارش کوین تلگراف، کارشناسان معتقدند چنین امری همچنان ادامه خواهد یافت؛ زیرا هر چند تقریباً 65 درصد از ارزش بیت‌کوین کاسته شده و پیش‌بینی می‌شود که ممکن است قیمت آن تا 10 دلار نیز سقوط کند؛ اما جستجوهای اینترنتی در طول یکسال گذشته نشان می‌دهد که بیشتر مردم برای خرید بیت کوین سرچ کرده‌اند تا فروش آن. نکته جالب نیز اینجاست که اکثریت این افراد نیز تاکنون بیت‌‌کوین نداشته اند.

دومین رمزارز پرسرچ گوگل نیز دوج کوین بوده است. این رمزارز در سال 2022 به طور متوسط 5085 میلیون سرچ ماهانه در سراسر جهان داشته است. در همین رابطه تحلیل‌ها نشان می‌دهد با توجه به اینکه دوج‌کوین در سال جاری میلادی تقریباً 55 درصد از ارزش خود را از دست داده، اما سرچ‌های گوگل بیانگر این است که تعداد افراد متقاضی خرید آن بیشتر از افرادی بوده که قصد فروش داشته‌اند.

از سوی دیگر شیبا اینو نیز مقام سوم بیشترین سرچ‌ها در گوگل را داشته؛ به طوریکه ماهانه 4.43 میلیون جستجو برای آن در سراسر جهان صورت گرفته است. هر چند شیبا اینو نیز تقریباً 75 درصد از قیمت خود را از دست داده، اما به دلیل عرضه در متاورس، راه‌اندازی Shibarium و نیز بلاک‌چین لایه 2 اتریوم همچنان در صدر اخبار باقی مانده است.

چهارمین رمزارز پر سرچ سال نیز اتریوم با 3.84 میلیون جستجوی ماهانه است. اتریوم دومین بلاک‌چین بزرگ از نظر ارزش بازار است. همچنین پنجمین رمزارز پرسرچ سال از نظر گوگل نیز کاردانو با 1.47 میلیون سرچ در سال بوده است.

انتهای پیام/

 

 

 

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما