اقتصاد 100 گزارش می‌دهد

با وجود افزایش قیمت بیت کوین و اتریوم، ارزش بازار به شدت سقوط کرد

تحلیل وضعیت بازار رمز ارز نشان می دهد، قیمت ارزهای دیجیتال در این روز مثبت و بازار به اصلاح سبز بود. در این میان ارزش بازار جهانی 918 میلیارد دلار باقی ماند و حجم کل بازار در 24 ساعت گذشته به 1.52 میلیون دلار رسید که نشان می دهد نزدیک به 100 درصد افت داشته است. علاوه بر این لازم به ذکر است که حجم تمامی استیبل کوین‌ها نیز به ارزش 35.6 میلیارد دلار رسیده است.

با وجود افزایش قیمت بیت کوین و اتریوم، ارزش بازار به شدت سقوط کرد

به گزارش گروه بانک، بیمه و بورس اقتصاد 100- محمدرضا ستاری: بیت کوین، اتریوم و BNB در طول روز دوشنبه روندشان صعودی بود. قیمت بیت کوین تا شامگاه دوشنبه به 19137 هزار دلار رسید که افزایشی 0.28 درصدی را نشان می‌کند. اتریوم نیز به 1.3 درصد رشد به قیمت 1302 دلار رسید. BNB هم 0.5 درصد رشد داشته است. 

با این حال تحلیل وضعیت استیبل کوین‌ها نشان می‌دهد که نوسانی چندانی نداشته و اکثر آنها ارزش یک دلار خود را حفظ کرده‌اند.

در این میان تتر و باینانس یو‌اس‌دی بدون تغییر بودند. البته BUSD 0.1 درصد کاهش داشته و به 0.996 دلار رسید. سایر توکن‌ها مانند ریپل، سولانا، آوالانچ و کاردانو نیز شاهد تغییراتی بودند؛ به طوریکه سولانا 0.29 درصد رشد داشت. همچنین آوالانچ رشد 1.15 درصدی و کاردانو رشد 0.33 درصدی را تجربه کرده اما ریپل در حدود 3.9 درصد کاهش داشت. از سوی دیگر بررسی بازار نشان می دهد پولکادات، Polygon MATIC نیز روند صعودی داشته‌ و به ترتیب 0.08 و 0.53 درصد رشد کرده‌اند.

به گزارش MSN، علاوه بر این Memecoins ها روندی نزولی را به ثبت رسانده‌اند به طوریکه دوج کوین 0.84 و شیبا 0.42 درصد کاهش قیمت را تجربه کرده اند. این امر در حالی اتفاق افتاده که رمزارزهای اصلی روندی صعودی داشته‌اند. هر چند که این روند صعودی هنوز با آن جهشی که سرمایه‌گذاران و فعالان این بازار انتظار دارند فاصله دارد. اما به هر حال می‌تواند برای کسانی که ترید می‌کنند  انگیزه‌ای مضاعف فراهم کند.

 



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما