پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین و اتریوم/ سکه های سودآور کدامند؟

در حالی که ما عمیق تر و عمیق تر در بازار خرسی فرو می رویم، خرس‌های بازار با هر کاهش قیمت بیت‌کوین قدرت خود را از دست می‌دهند. یعنی در نهایت این گاوها هستند که خرس‌ها را در بازار خنثی می‌کنند.

پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین و اتریوم/ سکه های سودآور کدامند؟

به گزارش سرویس پول و سرمایه اقتصاد 100- بررسی بازار کریپتو کارنسی نشان می‌دهد همزمان با نزدیک شدن به پایان سال میلادی بازار همچنان دارای نوسانات و حجم معاملات پایین قبل از فرا رسیدن کریسمس است. در این رابطه بنجامین کوئن، کارشناس معروف ارزهای دیجیتال، اخیراً اعلام کرده است که خرس‌های بازار خسته شده‌اند، زیرا قیمت بیت‌کوین با از دست دادن 75 درصد از قیمت خود از  69 هزار دلار اکنون به حدود 17 هزار دلار کاهش یافته است.

در همین حال در روز جمعه در شرایطی که ارزش بازار ارزهای دیجیتال 810.53 میلیارد دلار بود، رمزارزهای پایه و اصلی به صورت مختلطی معامله شدند به طوریکه در طول 24 ساعت گذشته کل حجم بازار کریپتو 12.46 دلار یعنی معادل 28.94 میلیارد دلار افزایش یافت. همچنین حجم کلی DeFi نیز 1.63 میلیارد دلار بود که 5.64 درصد از کل بازار را در طول 24 ساعت گذشته تشکیل داده است. علاوه بر این حجم کلی تمام استیبل کوین ها 26.33 میلیارد دلار بود که 90.97 درصد از کل حجم 24 ساعته بازار کریپتو را تشکیل می‌دهد. به همین ترتیب، اتریوم نیز عمدتاً بدون تغییر در 1220 دلار باقی مانده است.

خرس‌ها قدرت خود را از دست می‌دهند

بنا بر گزارشی که cryptonews نیز منتشر کرده است، بنجامین کوون، کارشناس مشهور ارزهای دیجیتال، اخیراً گفت که خرس‌ها از کاهش بیش از ۷۵ درصدی قیمت بیت‌کوین نسبت به بالاترین قیمت بی‌سابقه آن که در سال گذشته ۶۹۰۰۰ دلار بود، خسته شده‌اند. آخرین ویدیوی وی که به تازگی در یک سایت اشتراک‌گذاری ویدیو متعلق به گوگل منتشر شده است، نشان می‌دهد که خرس‌های بیت‌کوین با کاهش قیمت، جایگاه خود را از دست داده‌اند. در واقع به گفته کوون در حالی که ما عمیق تر و عمیق تر در بازار خرسی فرو می رویم، خرس‌های بازار با هر کاهش قیمت بیت‌کوین قدرت خود را از دست می‌دهند. یعنی در نهایت این گاوها هستند که خرس‌ها را در بازار خنثی می‌کنند.

او پیش‌بینی کرد که زمانی که گاوهای بیت کوین کنترل بازار را در دست بگیرند، یک «دوره انباشت طولانی» آغاز خواهد شد و قیمت بیت کوین به تدریج افزایش می‌یابد تا برای یک چرخه صعودی جدید آماده شود. علیرغم مشکلات بی‌سابقه‌ای که این بخش دیده می‌شود، او ادعا می‌کند که بازار نزولی کنونی در بیت‌کوین به طور شگفت‌انگیزی شبیه به بازارهای گذشته است.

قیمت بیت کوین

 قیمت یک بیت‌کوین در روز جمعه 16838 دلار معامله شد و ارزش بازار آن نیز بر اساس گزارش CoinMarketCap به 323 میلیارد دلار رسید. در این رابطه اگر قیمت به بالای 17 هزار دلار ببرسد، به طور قطع می‌توان انتظار افزایش قیمت به 17500 دلار را نیز داشت. اما اگر قیمت به زیر 16500 دلار برسد، سطح بعدی پشتیبانی 16320 دلار خواهد بود.

در واقع قیمت 17 هزار دلار یک نقطه عطف برای بیت کوین است که تحلیل‌گران و سرمایه گذاران باید به دقت مراقب آن باشند.

قیمت اتریوم

قیمت اتریوم در روز جمعه 1222 دلار معامله شد. در همین رابطه شاهد بودیم که اتریوم طی 24 ساعت گذشته 0.5 درصد افزایش قیمت داشته و ارزش بازار آن نیز بنا بر گزارش CoinMarketCap به 149 میلیارد دلار رسیده است.

بررسی نمودارها نشان می‌دهد که اتریوم در تلاش است که به زیر 1220 دلار سقوط نکند. در واقع پشتیبانی کوتاه مدت اتریوم بین  1150 تا 1180 دلار است که اگر سطح حمایت 1180 دلاری شکسته شود ممکن است قیمت تا 1150 دلار نیز سقوط کند. اما اگر بالای 1220 دلار بسته شود، می‌توان امیدوار بود که با شروع یک روند صعودی قیمت به 1270 دلار نیز برسد.

جایگزین‌های سودآور

با وجود رکود در کل بازار ارزهای دیجیتال، تنها تعداد کمی از رمزارزها خبرساز شده اند. در این رابطه پیش فروش FightOut آغاز شده است. FightOut یک اپلیکیشن تناسب اندام و باشگاه های زنجیره ای M2E است که قصد دارد سبک زندگی تناسب اندام را به web3 معرفی کند؛ به همین دلیل است که توجه سرمایه گذارانی را به خود جلب کرده است که معتقدند این کسب و کار می تواند با معرفی پیش فروش خود، محیط موجود web3 M2E را مختل کند. FightOut نسبت به سایر برنامه‌های M2E، مانند StepN، رویکرد جامع‌تری برای ردیابی و جبران تناسب اندام و فعالیت کاربران دارد که صرفاً مراحل را می‌شمارد و برای پیوستن به توکن‌های غیرقابل تعویض گران قیمت (NFT) نیاز دارد. توکن FGHT شبکه غیرمتمرکز FightOut را تقویت می کند.

به همین دلیل سرمایه‌گذاران تشویق می‌شوند تا به زودی اقدام کنند تا توکن‌های FGHT خود را با قیمت فعلی 60 دلار به دست آورند. در این راستا شاهد بودیم که پیش فروش آن تنها ظرف چند روز به 2.3 میلیون دلار رسید.

از سوی دیگر دش 2 ترید (D2T) نیز  امیدوار کننده ترین پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال است که امروزه در دسترس قرار دارد. پلتفورم تحلیلی انقلابی و تجارت اجتماعی این پتانسیل را دارد که تجارت معاملات ارزهای دیجیتال را برای همیشه تغییر دهد. سیستم امتیازدهی توکن پیش فروش، سیستم هشدار فهرست توکن، ابزار تست برگشت استراتژی و احساسات اجتماعی و شاخص‌های زنجیره‌ای برای تجارت از جمله ویژگی‌های آن هستند.

برای دسترسی به خدمات Dash 2 Trade، کاربران باید ابتدا توکن های D2T را خریداری کرده و در اختیار داشته باشند. پیش فروش توکن Dash 2 Trade اکنون با نرخ های بسیار پایین تر از 10.5 میلیون دلار عبور کرده است. فروش توکن آغاز شده و شما می توانید آنها را با قیمت 0.0533 دلار در صرافی های متمرکز متعدد طی 30 روز آینده خریداری کنید.

علاوه بر این مرحله پیش فروش نهایی در حال حاضر برای کسب درآمد با کارت ارز دیجیتال امکان RIA وجود دارد. هدف Calvaria گسترش مخاطبان ارزهای دیجیتال با اتصال دنیای واقعی و ارزهای دیجیتال از طریق یک بازی رمزنگاری سرگرم کننده و آسان برای یادگیری است. پیش فروش توکن RIA Calvaria ممکن است مورد توجه سرمایه گذاران باشد. کمپین جمع آوری کمک های مالی Calvaria با دریافت 2.5 میلیون دلار و تنها 18 درصد از توکن ها قرار است به پایان برسد.

انتهای پیام/

 

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما