از بازار رمز ارزها جا نمانید/ 5 رمز ارز برتر در بازار وحشتناک امسال

به طور خاص، پنج رمزارز برتر در سال 2022 ترون (TRX)، مونرو (XMR)، بایننس کوین (BNB)، اتریوم کلاسیک (ETC) و دوج‌کوین (DOGE) بوده‌اند. در این میان جای تعجب نیست که توکن لونا- ترا بدترین عملکرد را داشت؛ حتی بدتر از عملکرد توکن FTT که متعلق به صرافی ورشکست شده FTX است.

از بازار رمز ارزها جا نمانید/ 5 رمز ارز برتر در بازار وحشتناک امسال

به گزارش خبرنگار پول و سرمایه اقتصاد 100- گزارش سالانه جدید نشان می دهد که بازار ارزهای دیجیتال در طول سال 2022 با چندین شکست قابل توجه مواجه شده است، اما برخی از دارایی های آن بهتر از سایرین عمل کرده اند، به خصوص از نظر بازده ماهانه.

به طور خاص، پنج رمزارز برتر در سال 2022 ترون (TRX)، مونرو (XMR)، بایننس کوین (BNB)، اتریوم کلاسیک (ETC) و دوج‌کوین (DOGE) بوده‌اند. این گزارش که توسط کوین‌متریکس منتشر شده نشان می‌دهد از نظر نتایج جمع آوری شده برای کل سال، تمام 36 دارایی مشاهده شده در تجزیه و تحلیل کاهش بازدهی را ثبت کردند، اما این افت برای پنج ارز دیجیتال بالا کمترین میزان بوده است. در این میان جای تعجب نیست که توکن لونا- ترا بدترین عملکرد را داشت؛ حتی بدتر از عملکرد توکن FTT که متعلق به صرافی ورشکست شده FTX است.

گفتنی است در میان پنج عملکرد برتر، ترون بهترین نتایج را در ماه می ثبت کرد، به طوریکه در این ماه بازدهی آن 33 درصد افزایش یافت. این رمز ارز در ماه مارس گذشته نیز 19 درصد افزایش قیم داشت. همچنین ترون با ثبت 22 درصد ضرر در ماه‌های ژوئن و ژانویه بدترین ماه قیمتی خود را به ثبت رساند.

از سوی دیگر موفق ترین ماه مونرو ژوئیه بود که با رشد 41 درصدی همراه شد و پس از آن در ماه مارس نیز 31 درصد رشد را تجربه کرد. البته ماه وحشتناک ژوئن نیز برای مونرو رقم خورده است به طوریکه در این ماه 41 درصد کاهش قیمت داشت. علاوه بر این باینانس کوین بهترین عملکرد خود را با 33 درصد رشد در ماه جولای امسال ثبت کرده و در ماه مارس نیز 12 درصد رشد داشته است. البته این توکن در ژوئن و ژانویه 2022 نیز به ترتیب 32 و 26 درصد ضرر کرده است.

همچنین در رتبه چهارم بهترین عملکرد بازدهی در طول سال، اتریوم کلاسیک بازدهی عظیم 166 درصدی در ماه جولای و 66 درصدی در ماه مارس را به ثبت رسانده است. این در حالی است که اتریوم در ماه‌های آوریل و ژوئن به ترتیب 38 و 36 درصد کاهش را تجربه کرده است. در نهایت دوج کوین نیز در ماه اکتبر امسال بازدهی فوق‌العاده 89 درصد را ثبت کرد که بهترین ماه برای این رمزارز در سال 2022 بوده است. در مقایسه با این عملکرد، بدترین ماه DOGE ماه می بود، زمانی که توکن 31 درصد زیان را ثبت کرد و پس از آن در دسامبر نیز 26 درصد کاهش قیمت داشت.

بازندگان سال

در انتهای نمودار بازدهی امسال نیز می‌توان به لونا اشاره کرد که در ماه می امسال 100 درصد ارزش خود را پس از فروپاشی اکوسیستم Terraform Labsاز دست داد. بازنده بزرگ دیگر امسال نیز FTT نماد بومی صرافی رمزارز FTX است که ورشکستگی آن علاوه بر کاهش 95 درصدی ارزش FTT، منجر به بروز نابسمانی گسترده در کل بازار ارزهای دیجیتال شد.

جالب اینجاست که سولانا (SOL) نیز به عنوان یکی از رمزارزهای اصلی که ارزش بازار آن زمانی به 1 میلیارد دلار می‌رسید، امسال را در گروه بازنده ها سپری کرده و 93 درصد از ارزش آن در طول سال جاری میلادی کاهش یافت.

انتهای پیام/

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما