وضعیت بازار قرمز شد/ احتمال کاهش 20 درصدی قیمت بیت‌کوین

اگر بیت‌کوین به زیر مقاومت 17150 دلار برود، ممکن است از ارزش آن طی هفته‌های آتی 20 درصد کاسته شود. البته کههنوز برای بیت‌کوین این فرصت وجود دارد که قیمت ماهانه خود را بالاتر از سطح 17150 دلار ببندد. در غیر این صورت باید منتظر ریزش بیشتر قیمت‌ها باشیم.

وضعیت بازار قرمز شد/ احتمال کاهش 20 درصدی قیمت بیت‌کوین

به گزارش خبرنگار پول و سرمایه اقتصاد 100- قیمت بیت کوین روز دوشنبه همچنان زیر 17 هزار بود و به رقم 16559 دلار معامله شد. علت این روند نزولی نیز این است که معامله‌گران و سرمایه‌گذاران معتقدند قیمت‌ها ممکن است کاهش بیشتری داشته باشد.

داده‌ها و آمارهای بازار نشان می‌دهد، بیت کوین در بازه قیمی 16700 دلار باقی مانده و عملاً در هفته گذشته تغییری نداشته است. این موضوع به مسائل اقتصادی ربط دارد؛ چرا که شاهد بودیم در طول این هفته سهام ایالات متحده آمریکا کاهش اندکی داشته است. در واقع روز گذشته شاخص S&P 500 و نزد به ترتیب 0.5 و 1 درصد کاهش را تجربه کرده‌اند. در همین راستاست که تحلیل‌گران برآورد کرده اند تا زمانی که قیمت بیت کوین زیر 19 هزار دلار باقی بماند، باید در انتظار بازار نزولی باشیم.

در این رابطه Rekt Capital از تاجران و تحلیل‌گران مشهور بازار کریپتوکارنسی قیمت بیت کوین در کانال 17150 دلار را به عنوان یک سطح مهم جهت بازپس‌گیری بازار و جلوگیری از ریزش بیشتر قیمت دانسته است. وی در یکی از تحلیل‌های خود پیش‌بینی کرده است که اگر بیت‌کوین به زیر مقاومت 17150 دلار برود، ممکن است از ارزش آن طی هفته‌های آتی 20 درصد کاسته شود. وی همچنین تصریح کرده که هنوز برای بیت‌کوین این فرصت وجود دارد که قیمت ماهانه خود را بالاتر از سطح 17150 دلار ببندد. در غیر این صورت باید منتظر ریزش بیشتر قیمت‌ها باشیم.

با این حال تحلیل میشل ون دپوپ از دیگران کارشناسان مشهور بازار کریپتو کارنسی اندکی امیدوارکننده‌تر است. در واقع نظر اصلی این است که بیت کوین با توجه به داده‌های اقتصادی آمریکا این پتانسیل را داراست که به صمت 17300 دلار حرکت کند. به همین دلیل بهتر است به دنبال خریدهای طولانی مدت در حدود قیمتی 16200 دلار یا 15500 دلار باشیم.

انتهای پیام/

 

 

 

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما