یک تحلیلگر ارشد فناوری‌های نوظهور توصیه می‌کند

اگر می‌خواهید پولدار شوید بخوانید/ راه‌های کسب سود در خزان بازار رمز ارزها

در مورد فناوری های نوظهور گفته می‌شود که تا سه ماهه سوم سال 2027میلادی پلتفروم‌های مبتنی بر Web3 در حدود 39 میلیارد دلار درآمدزایی خواهند داشت. این در حالی است که مطابق برآوردهای صورت گرفته تا پایان سال جاری میلادی میزان درآمد از Web3 معاد 3.4 میلیارد دلار خواهد بود.

اگر می‌خواهید پولدار شوید بخوانید/ راه‌های کسب سود در خزان بازار رمز ارزها

به گزارش خبرنگار پول و سرمایه اقتصاد 100- خزان بازار رمزارزها تمامی زوایای آن را تحت تاثیر قرار نداده و به گفته یکی از تحلیل‌گران ارشد شرکت داده و تحقیقات PitchBook، هنوز هستند سرمایه‌گذارانی که روی Web3 سرمایه‌گذاری می‌کنند.

رابرت لی تحلیلگر ارشد تحقیقاتی نوظهور، به کوین دسک تی وی، می‌گوید که سرمایه گذاری VC از خدمات رمزنگاری متمرکز مانند وام دهندگان و صرافی ها دور شده است؛ با این حال شرکت‌هایی که در زمینه گسترش Web3 فعالیت می‌کنند، شاهد افزایش سرمایه گذاری بوده اند. به گفته این کارشناس حوزه رمزارزها، Web3 یکی از حوزه‌هایی است که سرمایه‌گذاران در شش ماه گذشته پول بسیار بیشتری را به کار گرفته‌اند، از جمله فناوری‌های متاورس، بازی و دیگر فناوری‌های مبتنی بر بلاک چین. در واقع در طول سه ماهه سوم سال 2022، VCها حدود 1.5 میلیارد دلار در شرکت های مبتنی بر Web3 سرمایه گذاری کردند.

طبق آخرین گزارش PitchBook در مورد فناوری های نوظهور گفته می‌شود که تا سه ماهه سوم سال 2027میلادی پلتفروم‌های مبتنی بر Web3 در حدود 39 میلیارد دلار درآمدزایی خواهند داشت. این در حالی است که مطابق برآوردهای صورت گرفته تا پایان سال جاری میلادی میزان درآمد از Web3 معاد 3.4 میلیارد دلار خواهد بود.

به گفته لی تاکنون و با توجه به شرایط بازار، سرمایه‌گذاری بر روی صرافی‌ها، کیف‌پول‌های سخت‌افزاری و بسیاری از خدمات مرتبط با وام‌دهی متمرکز در حدود 85 درصد کاهش یافته و بسیاری از شرکت‌ها را نیز در این بخش دچار چالش کرده است. این کاهش سرمایه‌گذاری حتی قبل از ورشکستگی FTX رخ داده است.

به گفته لی، شرایط آینده حاکی از آن است که سرمایه‌گذاران احتمالاً سال آینده میلادی نیز تمایلی جهت سرمایه‌گذاری روی دارای‌های رمزنگاری شده نخواهند داشت.

وی تاکید کرد: "شما واقعاً یک انشعاب را خواهید دید. می‌دانید در 18 ماه گذشته همه در فضای رمزنگاری سرمایه‌گذاری می‌کردند، خواه سرمایه‌گذاران بومی رمزنگاری، صندوق‌های تامینی، صندوق‌های متقاطع، دفاتر خانوادگی. شما خواهید دید که بسیاری از سرمایه گذاران غیر رمزنگاری از این منطقه دور می شوند. با این وجود در حالی که سرمایه گذاری خطرپذیر تا سال 2023 کاهش خواهد یافت، شرکت او "در نیمه دوم سال آینده به دنبال افزایش سرمایه گذاری های خطرپذیر است. و ما در اینجا محتاطانه خوشبین هستیم."

تا نیمه دوم سال آینده، این شرکت در گزارش خود اعلام کرد که انتظار دارد شاهد افزایش افشاگری‌ها از طریق پلتفرم‌های رمزنگاری و همچنین امکان شفافیت نظارتی باشد که در نهایت می‌تواند به سرمایه‌گذاران کریپتو «اطمینان بیشتری» بدهد.

انتهای پیام/

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما