ریزش دست ساز بیت‌کوین و اتریوم ! / ضربه دوباره فدرال رزرو به بازار

بیت کوین (BTC) بار دیگر زیر 18 هزار دلار معامله شد، زیرا خرس ها پس از آخرین جلسه فدرال رزرو دوباره وارد بازار شدند.

ریزش دست ساز بیت‌کوین و اتریوم ! / ضربه دوباره فدرال رزرو به بازار

به گزارش خبرنگار پول و سرمایه اقتصاد 100 با ادامه واکنش بازارها به آخرین تصمیم فدرال رزرو در مورد نرخ بهره، بیت کوین از بالاترین رقم پنج هفته اخیر خود در روز پنجشنبه سقوط کرد. فدرال رزرو آمریکا همانطور که انتظار می رفت نرخ بهره را 50 واحد افزایش داد، در حالی که زمینه را برای سرعت پایین تر افزایش در ماه های آینده فراهم کرد. اتریوم نیز از اوج های اخیر عقب نشینی و اوایل روز پنجشنبه به زیر 1300 دلار سقوط کرد.

بیت کوین

بیت کوین (BTC) بار دیگر زیر 18 هزار دلار معامله شد، زیرا خرس ها پس از آخرین جلسه فدرال رزرو دوباره وارد بازار شدند. در واقع پس از افزایش قیمت بیت کوین به 18318 دلار در روز چهارشنبه، قیمت در روز بعد یعنی 24 آذر به پایین‌ترین حد روزانه خود یعنی 17642 دلار رسید.

به گزارش بیت‌کوین نیوز، به نظر می رسد این کاهش زمانی رخ می دهد که معامله گران پس از ثبت سه روز متوالی سود، به سمت تضمین سود حرکت کردند. در همین رابطه بررسی نمودار نشان می‌دهد که ریزش قیمت بیت‌کوین همزمان با شکست شاخص قدرت نسبی 14 روزه (RSI) از سقف 60.00 صورت گرفته است. در لحظه تنظیم این گزارش یعنی شامگاه پنجشنبه شاخص قدرت نسبی در نقطه 57.17 قرار داشته و نقطه حمایت بعدی در 54.00 قابل مشاهده است. به همین دلیل اگر قدرت قیمت به کف راه پیدا کند، این احتمال وجود دارد که بیت کوین نزدیک به نقطه 17200 دلار معامله شود.

اتریوم

علاوه بر بیت کوین، قیمت اتریوم (ETH) نیز در روز پنجشنبه به دنبال تصمیم فدرال رزرو ایالات متحده برای افزایش 0.5 درصدی نرخ بهره کاهش یافت. گفتنی است اتریوم روز پنجشنبه و پس از رسیدن به بالاترین سطح قیمتی یعنی 1346 دلار به 1280 دلار سقوط کرد.

همانطور که بررسی نمودارها نشان می‌دهد، این افت قیمت زمانی رخ داد که اتریوم نتوانست از سقف بلندمدت 1300 دلاری خود خارج شود. به طور کلی، قیمت‌ها تقریباً 4 درصد نسبت به اوج دیروز کاهش یافته است؛ به طوری که RSI در حال حاضر روی 50.92 دنبال می‌شود که اندکی بالاتر از یک طبقه در 50.00 است.

البته گاوها چنین روندی را مثبت تلقی کرده و امیدوارند که میزان فروش امروز در سایر روزهای هفته رقم نخورد.

انتهای پیام/

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما