آینده درخشانی در انتظار بورس نیست!/ سایه سیاه بودجه بر سر بازار سرمایه

یکی از کارشناسان بازار سرمایه معتقد است: تا زمانی که مفاد بودجه 1402 مشخص نشود، آینده درخشانی در انتظار بازار نخواهد بود.

آینده درخشانی در انتظار بورس نیست!/ سایه سیاه بودجه بر سر بازار سرمایه

به گزارش خبرنگار پول و سرمایه اقتصاد 100 -همایون دارابی، مدیرعامل سبدگردان داریوش در پاسخ به اقتصاد 100 درخصوص وضعیت بازار در هفته جاری گفت: این هفته در اولین روز معاملاتی خود با یک روند منفی کار خود را شروع کرد؛ اما به مرور با رشد قیمت دلار توجه‌ها به این بازار افزایش یافت.

دارابی اضافه کرد: بازار سهام نسبت به بازارهای موازی شاهد یک عقب‌ماندگی اساسی است و به همین دلیل است که فعلا انگیزه زیادی برای رشد دارد. بنابراین معامله‌گران برای جبران این عقب‌ماندگی درحال خرید سهام هستند.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه بیان کرد: فعلا روند بازار تا زمانی که مفادی از لایحه بودحه 1402 منتشر نشود، احتمالا به این روند خود ادامه خواهد داد. آمار بنگاه‌ها باید در بودجه مشخص شود. همچنین نکات مهم دیگری همچون قیمت حامل‌های انرژی، کامودیتی‌ها و وضعیت مالیات از جمله موضوعات مهمی هستند که باید فعلا منتظر اعلام آن باشیم تا بعد از آن بتوانیم بازار را برای بلندمدت پیش‌بینی کنیم. در نتیجه فعلا با مشخص نبودن مفاد بودجه، آینده درخشانی در انتظار بازار سرمایه نخواهد بود.

انتهای پیام/

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
  • محسن ارسالی در

    تمام بیچاره گی بورس از همین کارشناسهاست. هر روزی به یه بهانه ای بورس رو می کوبند : اغتشاشات کامودیتیها نفت ....طلا .دلار اگه دیگه هیچی گیرشون نیاد باز از احتمال افزایش حاملها در سالهای آینده و قطعی برق و خشکی دریاچه ارومیه و......بابا از دلالهای داش مشتی و بی سواد خودرو یاد بگیرید....بجای اداهای روشنفکر نمایانه

نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما