«سامسون مو» مطرح کرد

پیش به سوی بیت‌کوین 1 میلیون دلاری !

یکی از تحلیل گران بازار رمزارزها معتقد است با کاهش ارزش ارزهای فیات، قیمت بیت کوین می تواند تا چند سال آینده به 1 میلیون دلار برسد.

پیش به سوی بیت‌کوین 1 میلیون دلاری !

به گزارش اقتصاد 100، سامسون مو مدیرعامل شرکت Jan3  و از تحلیل‌گران بازار کریپتوکارنسی معتقد است که بیت کوین به عنوان رمزارز اصلی می‌تواند تا 5 یا 10 سال آینده به قیمت 1 میلیون دلار برسد. به گفته وی سقوط ارزهای اصلی فیات یک کاتالیزور برای افزایش قیمت بیت کوین است که می‌تواند خیلی سریع تحقق یابد.

سامسون مو در گفت و گو با سایت کوین تلگراف، می‌گوید: کاهش ارزش ارزهای فیات یک شبه محقق شده و بعد از آن شما مجبور می‌شوید پول نقد خود را داخل چرخ دستی بریزید. صحبت‌های مو یک سال پس از تصویب قانون رمزارز در السالوادور صورت گرفته است. امری که وی معتقد است علیرغم نرخ نسبتاً پایین و در دسترس بودن نابرابر زیرساخت‌های پرداخت بیت‌کوین در این کشور، السالوادور در یک مسیر موفقیت کلی قرار گرفته است.

وی همچنین تصریح می‌کند:  شما اساساً در حال بازسازی زیرساخت های بانکداری سنتی در کشور هستید. بنابراین، مدتی طول می کشد و مستقر شدن نابرابر خواهد بود.»

به گفته مو، نوسانات بالای بیت‌کوین یکی از دلایلی است که شهروندان السالوادور همچنان به پول نقد برای زندگی روزمره خود به جای ارز دیجیتال متکی هستند. مو این مساله را یک مشکل موقتی می داند، زیرا با نزدیک شدن بیت کوین به معیار 1 میلیون دلاری، نوسانات کاهش می یابد.

حتی در حال حاضر، مو معتقد است که السالوادور می تواند در ترغیب سایر کشورها به الگوبرداری از طرحش نقش داشته باشد.

در واقع این تحلیل‌گر بازار رمزارزها، ترکیبی از ابتکارات از بالا به پایین و پایین به بالا برای متعادل کردن یکدیگر در هر کشوری که می‌خواهد با موفقیت بیت کوین را اتخاذ کند، مورد نیاز است.

انتهای پیام/

 

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما