نرخ بهره فدرال رزرو دوباره افزایش می‌یابد/ معامله‌گران طلا، دلار و رمزارز هوشیار باشند

شواهد نشان می دهد که فدرال رزرو احتمالاً در نشست 10 روز آینده خود دوباره افزایش نرخ بهره را تصویب کرده و رقم آن را به 4.25 یا 4.5 درصد می‌رساند.

نرخ بهره فدرال رزرو دوباره افزایش می‌یابد/ معامله‌گران طلا، دلار و رمزارز هوشیار باشند

به گزارش خبرنگار پول و سرمایه اقتصاد 100- ماه گذشته میلادی 263 هزار شغل در آمریکا ایجاد شده که هر چند از 284 هزار  شغل ایجاد شده در ماه اکتبر کمتر است اما با توجه به وضعیت اقتصاد کلان، نشانه‌هایی امیدوار کننده محسوب شده و نرخ بیکاری در این کشور را همچنان3.7 درصد نگه داشته است.

در این رابطه طی دو روز گذشته بیت کوین نیز با در بازه 16830 تا 17 هزار دلار نوسان داشته است. در واقع و در شرایطی که افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو بازار کریپتو را خرسی کرده است، بررسی بازارهای سنتی نشان می‌دهد که نرخ معاملات نزدک 2 درصد سقوط کرده و بازدهی اوراق خزانه داری 10 ساله با جهشی 9 واحدی به 3.6 درصد رسیده است.

شاهد بودیم که در سال جاری میلادی، فدرال رزرو (بانک مرکزی آمریکا) نرخ بهره را از محدوده نزدیک به صفر درصد تا 3.75 و 4 درصد افزایش داد. در این راستا شواهد نشان می دهد که فدرال رزرو احتمالاً در نشست 10 روز آینده خود دوباره افزایش نرخ بهره را تصویب کرده و رقم آن را به 4.25 یا 4.5 درصد می‌رساند.

جی پاول، رئیس فدرال رزرو جریان رویدادی در موسسه بروکینگز در واشنگتن گفت: «بازار کار، که به ویژه برای تورم مهم است، تنها نشانه‌های آزمایشی از تعادل مجدد را نشان می‌دهد و رشد دستمزد بسیار بالاتر از سطوحی باقی می‌ماند که در طول زمان با تورم 2 درصد سازگار بود». بنابراین علیرغم برخی تحولات امیدوارکننده، ما راه درازی برای بازگرداندن ثبات قیمت ها در پیش داریم. رئیس فدرال رزرو همچنین تاکید کرده که به نظر من احتمالاً سطح نهایی نرخ بهره باید تا حدودی بالاتر از آنچه در زمان نشست سپتامبر تصور می شد، تعیین شود.

انتهای پیام/

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما