خودرو در مسیر آزادی!/ زنجیره‌‌ای که نباید قطع شود

یک کارشناس بازار سرمایه معتقد است، عرضه خودرو در بورس کالا باید تداوم پیدا کند تا در نهایت این موضوع به نفع مصرف‌کنندگان شود.

خودرو در مسیر آزادی!/ زنجیره‌‌ای که نباید قطع شود

به گزارش خبرنگار پول و سرمایه اقتصاد 100- بعد از مدت‌های طولانی و کش و قوس در بورس کالا، بالاخره عرضه خودرو در این بازار شدت گرفته و عرضه‌های خوبی نیز به خصوص در هفته گذشته انجام گرفته است.

بر این اساس، پس از عرضه خودروهایی همانند پژو ۲۰۷، هایما اس ۷، هایما اس ۵، لاماری ایما، دیگنیتی و فیدلیتی، قرار است ۵ خودروی دیگر نیز در بورس کالا به فروش برسند.

با توجه به این اتفاقات، مجید مسرور، کارشناس بازار سرمایه در پاسخ به اقتصاد 100 گفت: عرضه و میزان تقاضایی که در هفته‌های قبل برای خرید خودرو در بورس کالا شکل گرفته، بیانگر آن است که مردم هنوز به بورس اوراق و بورس کالا اعتماد دارند. یکی از اقدامات بسیار خوب بورس کالا نیز شدت دادن عرضه خودرو در این بازار است.

مسرور اضافه کرد: یکی از اقداماتی که بورس کالا باید در این زمان انجام دهد، تداوم عرضه خودرو و همچنین پذیرش خودروهای جدید است. این زنجیره نباید قطع شود و تا زمانی که تمام خودروهای داخل که قیمت‌های معقولی نیز دارند، در بورس کالا عرضه نشده باشد، بورس کالا نباید پا پس بکشد.

به گفته مسرور، هم‌اکنونی مدت تحویل خودرو در بورس کالا، سه ماه بعد از معامله است که به نظر می‌رسد با تداوم این موضوع می‌توان این زمان را نیز کاهش داد.

وی در پایان تاکید کرد: با تداوم یافتن عرضه خودرو در بورس کالا، احتمال این موضوع نیز قوت می‌گیرد که بتوان به زودی قیمت‌گذاری دستوری از این محصول را حذف کرد و به این ترتیب حتی قرعه‌کشی نیز حذف شده و محل خرید خودرو صرفا بورس کالا خواهد بود که در این صورت، این موضوع به نفع تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان خواهد بود.

انتهای پیام/

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما