خیز چین لینک برای رشد 25 درصدی قیمت

به نظر می‎رسد که چین لینک (LINK) در روزهای منتهی به راه‌اندازی پروتکل استیکینگ خود و با توجه به چند عامل تکنیکال و فاندامنتال، برای یک رشد قیمتی ۲۵ درصدی در ماه دسامبر آماده می‌شود.

خیز چین لینک برای رشد 25 درصدی قیمت

به گزارش خبرنگار  پول و سرمایه اقتصاد 100- طبق  داده‌های لونارکراش، توکن اصلی شبکه چین لینک، LINK، شاهد افزایش قابل توجه منشن در شبکه‌های اجتماعی بوده است. اینکه گفته می شود نام این شبکه بیش از سه هزاربار در ساعت منشن شد، عدد  و رقمی که ۵۸۶ درصد بیشتر از میانگین هفت روزه خود بوده است.

این در حالی بوده که اکنون نیز سایت کوین تلگراف، ویژگی استیکینگ که به عنوان نسخه ۱.۱ در حالت بتا در ۶ دسامبر فعال خواهد شده و به عنوان بخشی از طرح Chainlink Economics 2.0 ارائه می‌شود که بر تقویت فرصت‌های کسب پاداش برای هولدرهای LINK و کمک به افزایش امنیت اقتصادی چین لینک، تمرکز دارد.

در این میان باید به این موضوع نیز پرداخت که چین لیک یکی از پرکاربرد‌ترین پروژه‌ها در فضای ارز دیجیتال به شمار می رود و به عنوان یک ارز دیجیتال غیر متمرکز نیز شناخته می‌شود که هدف اصلی از به وجود آوردن آن چنین بوده که بتواند برقراری ارتباط را بین شرکت‌های خارج از بلاک چین و داخل بلاک چین را ایجاد کند. 

به هر حال طبق گفته سنتیمنت، شاخص تسلط اجتماعی چین لینک در ۲۶ نوامبر کمی افزایش یافت. قبل از آن، LINK همچنین تعداد قابل توجهی از منشن را دریافت کرده بود. در ۱۹ نوامبر، این شاخص به بالای یک درصد رسید. علاوه بر این، علاقه فزاینده ای به چین‌لینک و LINK را نشان داد.

پیش از این، کاربران چین لینک برای کسب پاداش در قالب توکن‌های LINK، مجبور بودند نود‌های خود را راه‌اندازی کنند. حال، ویژگی استیکینگ می‌تواند فرصت جدیدی را برای کسب پاداش ارائه کرده و در تئوری، تقاضا برای این توکن را افزایش دهد. علاوه بر این، انتظار می‌رود که با راه‌اندازی این ویژگی، تقاضا برای پلتفرم مادر LINK، یعنی چین لینک، به عنوان یک ارائه‌دهنده خدمات اوراکل نیز افزایش یابد. این گمانه‌زنی‌ها به افزایش قیمت LINK در روزهای اخیر کمک بسیاری کرده است.

در تاریخ ۲۹ نوامبر، چین لینک توانست خط روند افزایشی چند هفته‌ای خود را – که به دنبال ورشکستگی صرافی FTX از دست داده بود – دوباره پس بگیرد. به این ترتیب، توکن چین لینک هدف الگوی مثلث صعودی غالب خود به سمت ۴ دلار را باطل کرد.

در حال حاضر، چین لینک در محدوده الگو معامله می‌شود و به رشدی به سمت خط روند بالایی (نزدیک به ۹٫۴ دلار) چشم دوخته که نشان‌دهنده یک رشد بیش از ۲۵ درصدی تا هفته دوم دسامبر است.

در همین راستا، مایکل ون ده پوپه (Michaël van de Poppe)، تحلیلگر معروف بازار نیز پیش‌بینی می‌کند که قیمت LINK می‌تواند به بالای ۹ دلار برسد و حتی از آن عبور کند. همچنین، در صورت تداوم حرکت صعودی بالاتر از مقاومت ۹٫۴ دلاری، قیمت چین لینک ممکن است تا ۱۶ دلار افزایش یابد (هدف مثلث صعودی).

در مقابل، کاهش قیمت به زیر خط روند پایینی مثلث دوباره خطر بازگرداندن هدف ۴ دلاری را ایجاد می‌کند که حدوداً ۴۵ درصد پایین‌تر از سطوح فعلی است.

علاوه بر آنچه که گفته شد؛  روند صعودی اخیر در قیمت LINK یکی از عوامل بالقوه ای است که می تواند عامل افزایش علاقه باشد. نگاهی به LINK در بازه زمانی روزانه نشان داد که اجرای موفقی داشته است.

طبق نمودار، این توکن در روند صعودی قرار داشت و از ۲۱ نوامبر تا کنون بیش از ۲۰ درصد افزایش یافته است.

ضمن اینکه چین‌لینک پس از سقوط FTX و افزایش نیاز صرافی ها به ارائه شواهدی از ذخایر، خود را به عنوان ارائه دهنده خدمات اثبات ذخایر (PoR) معرفی کرده است. در تاپیک توییتری که در ۱۰ نوامبر منتشر شد، چین لینک لبز از محصول اثبات ذخایر خود به عنوان راه حلی برای مشکلات اعتماد آتی در بازار صرافی ارزهای دیجیتال استقبال کرده است. براین اساس اکنون باید دید خیز چین لینک برای رشد 25 درصدی قیمت در ماه جدید میلادی به کجا می رسد.

انتهای پیام/

 

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما