اوراق گام ۴۵ هزار میلیارد تومانی شد

مدیر اداره تامین مالی زنجیره تولید بانک مرکزی گفت: تا روز گذشته بالغ بر ۴۵ هزار میلیارد تومان اوراق گام توسط پانزده بانک منتشر شده و روند تأمین مالی بنگاه‌های اقتصادی با اوراق گام در ماه‌های اخیر شتاب گرفته است.

 اوراق گام ۴۵ هزار میلیارد تومانی شد

 

حمید آذرمند با بیان اینکه روند تأمین مالی بنگاه‌های اقتصادی با اوراق گام در ماه‌های اخیر شتاب گرفته و با استقبال بنگاه‌های اقتصادی مواجه شده است، افزود: از جمله نکات شاخص در این خصوص افزایش تنوع فعالیت‌های استفاده‌کننده از اوراق گام است به طوری که در حال حاضر طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های تولیدی نظیر دارو، صنایع غذایی و کشاورزی، صنعت خودرو و قطعات، فلزات اساسی، مصنوعات فلزی، صنایع شیمیایی، صنایع الکتریکی و الکترونیکی، لوازم خانگی، بازرگانی، مصالح ساختمانی و تاسیسات و انرژی، از این ابزار برای تأمین مالی استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: تا روز گذشته بالغ بر ۴۵ هزار میلیارد تومان اوراق توسط پانزده بانک منتشر شده و سایر بانک‌ها نیز آماده توسعه این ابزار است.

مدیر اداره تامین مالی زنجیره تولید بانک مرکزی از این میزان، حدود ۱۱ هزار میلیارد تومان سررسید شده و تعهدات به طور کامل بازپرداخت شده است. بر این اساس و با توجه به کارکرد مؤثر این ابزار در تأمین مالی تولید و رفع تنگنای اعتباری بنگاه‌ها با شیوه‌های غیرتورمی، گسترش ابزار در زنجیره‌های مختلف تولیدی با جدیت تداوم خواهد یافت.

انتهای پیام/

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

در شرایط فعلی کدام بازار را برای سرمایه گذاری مناسب تر و کم ریسک تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما