افزایش 320درصدی سود تقسیمی شتران در مجمع

اقتصاد 100- شتران بالغ بر 164 هزار میلیارد ریال سود تقسیم کرد. به عبارتی به ازای هر سهم 600 ریال سود تقسیم شد.

افزایش 320درصدی سود تقسیمی شتران در مجمع

 به گزارش گروه ویترین؛  مجمع عمومی فوق العاده و عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام شرکت پالایش نفت تهران برای سال مالی منتهی به 29 اسفندماه 1401 با حضور بیش از 58درصد از نمایندگان صاحبان سهام شرکت از ساعت 9 صبح چهارشنبه 11 مرداد ماه به صورت حضوری و برخط (آنلاین) برگزار شد.

در ابتدا، مجمع عمومی فوق العاده جهت اصلاح اساسنامه شرکت تشکیل و مجمع با اصلاح اساسنامه مطابق اساسنامه نمونه سازمان بورس موافقت نمود. 

در ادامه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام تشکیل و گزارش هیئت مدیره توسط مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران در رابطه با عملکرد شرکت در سال 1401 ارائه گردید.

در این خصوص آرمان فر توضیحاتی کامل از شرایط موجود شرکت و طرح ها و برنامه های آتی آن به سهامدران گزارش نمود.

در ادامه و پس از استماع گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت، صورت های مالی مشتمل بر صورت سود و زیان، صورت وضعیت مالی، صورت تغییرات در حقوق مالکانه و صورت جریان های نقدی برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 1401 مورد تصویب قرار گرفت. در ادامه مبلغ 600 ریال به ازای هر سهم به عنوان سود تقسیمی، مورد تصویب قرار گرفت. همچنین مجمع با تخصیص 40درصد از سود شرکت به حساب سایر اندوخته ها به عنوان پشتوانه ای برای طرح ها و پروژه های شرکت موافقت نمود. علاوه بر آن موسسه حسابرسی آزموده کاران به عنوان حسابرس و بازرس قانونی برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 1402 تعیین و روزنامه های دنیای اقتصاد و ایران به عنوان روزنامه های رسمی شرکت معرفی شدند.

این در حالی است که شرکت پالایش نفت تهران با نگاه پایداری و تکمیل زنجیره ارزش، پروژه های عظیمی نظیر CCR، BOTTOM  UP  GRADING و حرکت به سمت پتروپالایشی شدن را در دست اقدام دارد که بهره برداری از آن ها در آینده سود سرشاری برای سهامداران به همراه خواهد داشت.
با توجه به تقسیم سود بالغ بر 164 هزار میلیارد ریال، تقسیم سود شتران نسبت به سال گذشته که 39 هزار میلیارد ریال بود، بیش از 320 درصد رشد داشته است.

 

کیف پول من

خرید ارز دیجیتال
به ساده‌ترین روش ممکن!

✅ خرید ساده و راحت
✅ صرافی معتبر کیف پول من
✅ ثبت نام سریع با شماره موبایل
✅ احراز هویت آنی با کد ملی و تاریخ تولد
✅ واریز لحظه‌ای به کیف پول شخصی شما

آیا دلار دیجیتال (تتر) گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است؟

استفاده از ویجت خرید ارز دیجیتال به منزله پذیرفتن قوانین و مقررات صرافی کیف پول من است.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما