وام 200 میلیون تومانی بانک ملت + شرایط دریافت و مبلغ اقساط

اقتصاد 100- اشخاصی که در یکی از شعب بانک ملت سپرده قرض الحسنه داشته و مایل به دریافت وام برای خرید کالاهای مختلف هستند، می‌توانند از طرح «حامی» این مجموعه استفاده کنند. حداکثر مبلغ این تسهیلات 200 میلیون تومان اعلام شده است.

وام 200 میلیون تومانی بانک ملت + شرایط دریافت و مبلغ اقساط

به گزارش گروه ویترین؛ به نقل از رده، آن دسته از مشتریان بانک ملت که برای خرید کالاها و محصولات مختلف کمبود نقدینگی دارند، می‌توانند برای وام 200 میلیون تومانی درخواست بدهند و از فروشگاه‌های طرف قرارداد این بانک خرید داشته باشند. تسهیلات حامی کارت در قالب عقد مرابحه به مشتریان اعطا می‌شود. افرادی امکان دریافت این تسهیلات را دارند که قبلا از این طرح استفاده نکرده باشند. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات داشتن ضامن رسمی است. سود این وام برحسب دوره بازپرداخت متغیر بوده و حداکثر به 18 درصد می‌رسد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات 60 ماه اعلام شده است.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 5 میلیون و 78 هزار و 685 تومان است. کل سود تسهیلات، 104 میلیون و 721 هزار و 129 تومان و مجموع رقم وام و سود ان، 306 میلیون و 801 هزار و 129 تومان خواهد بود.

بانک ملت چه اهدافی را دنبال می‌کند؟

بانک ملت یکی از بانک‌های خصوصی برتر کشور است که فعالیت خود را از سال 1359 آغاز کرد. این مجموعه به دنبال تحقق هدف‌هایی مانند رشد و بهره وری بانک‌ها، سوددهی و ارائه خدمات مناسب مشتریان، شناخت نیازها و دسته بندی مشتریان و فرآیندهای مربوط به سود و … است.

بانک ملت تاکنون توانسته تندیس زرین بانک محبوب ایران سال 1396، عنوان سومین شرکت برتر کشور در رتبه بندی سال 1395 سازمان مدیریت صنعتی و … را به دست آورد.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

در شرایط فعلی کدام بازار را برای سرمایه گذاری مناسب تر و کم ریسک تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما