مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره هلدینگ شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی در بازدید از واحد دامپروری شرکت ملی پارس تاکید کردند:

حمایت گروه توسعه ملی از طرح تکمیل فاز دوم واحد دامپروری ملی پارس

اقتصاد 100- هلدینگ گروه توسعه ملی حمایت های لازم را از طرح توسعه ساخت و تکمیل فاز دوم واحد دامپروری انجام خواهد داد.

حمایت گروه توسعه ملی از طرح تکمیل فاز دوم واحد دامپروری ملی پارس

 به گزارش گروه ویترین؛ در ادامه بازدید های میدانی آقای مدرس خیابانی اینبار با حضور در واحد دامپروری شرکت ملی پارس از بخش های مختلف این واحد بازدید داشتند.

در این بازدید حمید صولت مدیر عامل شرکت ملی پارس بهمراه رئیس هیات مدیره شرکت و جمعی از معاونین ومدیران متبوع با ارائه گزارشی اجمالی از عملکرد واحد دامپروری، ظرفیت کنونی این واحد را ۲۵۰۰ راس دام و با تولید ۱۶ هزار تن شیر در سال و نیز میانگین تولید ۴۰ کیلو گرم شیر در روز، طلایه دار رکورد دار تولید شیر در منطقه دانسته و این دستاورد را ناشی از تغذیه بهتر دام توصیف کرد.

ایشان مشکل کمبود فضا و تجهیزات کنونی مستقر در این واحد، تراکم تعداد دام در بیش از ۴۰ درصد از ظرفیت موجود واحد دامپروری و نیز ارزش افزوده بالای نهاده های دامی را از مشکلات کنونی واحد دامپروری عنوان کرده و خواستار حمایت سهامداران و علی الخصوص هلدینگ گروه توسعه ملی نسبت به طرح توسعه فاز دوم دامپروری شد، وی همچنین نتایج تکمیل این طرح را تحول عظیمی در افزایش تعداد دام به ۴ هزار راس دانست .

در ادامه این بازدید، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی ضمن استماع گزارشات با تقدیر از کارکنان زحمتکش واحد دامپروری، خواستار ارتباط تنگاتنگ مدیران و کارشناسان این واحد با شرکتهای دانش بنیان و پیشرو در صنعت تحقیقات دامی در راستای اصلاح نژاد، بحث چند قلوزایی و بحث افزایش کیفیت شیر تولیدی در این واحد شد.

حسین مدرس خیابانی با اشاره به اینکه میانگین سرانه مصرف شیر به ۸۰ کیلو تقلیل یافته، لزوم همت جمعی را برای توسعه صنعت دام در کشور امری مهم و ضروری دانست و افزود: با توسعه واحدهای دامپروری نه تنها در بحث افزایش تولید سرانه شیر و گوشت بهره مند می شویم بلکه علاوه بر افزایش سطح سلامت مردم در عرضه محصولات لبنی و گوشتی، با اشتغال زایی توان اقتصاد ملی کشور نیز تقویت خواهد شد.

وی در پایان بازدید از این واحد، از اعلام آمادگی کامل هلدینگ گروه توسعه ملی نسبت به افزایش سرمایه شرکت ملی پارس و تضمین تسهیلات مالی برای توسعه فاز دوم دامپروری شرکت خبرداد.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما