خدمات بانک سینا شخصی سازی می شود
اقتصاد 100- بر اساس ظرفیتهای موجود، گروههای مشتریان بانک سینا انتخاب و محصولات بر مبنای نیاز و خواسته هر یک از این گروهها طراحی و ارائه خواهد شد.
به گزارش گروه ویترین؛ مدیرعامل بانک سینا با اعلام این خبر و با اشاره به اینکه حرکت نظام بانکی به سمت بانکداری پلتفرمی کلید خورده است افزود: محور برنامهها و فعالیتهای بانک سینا بر توسعه کسبوکار نوین استوار است و این بانک همسو با تغییرات فنآوری و تدوین استراتژیهای نوین کسبوکار، ضمن ورود به حوزه فعالیت جدید در نظام بانکی جایگاه خود را در حوزههای عملکردی بیش از پیش ارتقا خواهد داد.
غلامرضا فتحعلی با اشاره به برنامه بانک مبنی بر حرکت از محصولمحوری به مشتریمحوری، تصریح کرد: در طرح بازاریابی کسبوکار بانک سینا نیز به بخشهای خدمات، کشاورزی و صنعت توجه شده و بر اساس اشتهای پیروزی بانک، گروههای مختلفی از مشتریان هدف در این طرح مدنظر قرار میگیرند.
تدوین نظام بازاریابی
او از تدوین نظام بازاریابی بانک خبر داد و اظهار داشت: بر اساس نظام بازاریابی، نوع ارائه خدمات و محصولات به گروههای هدف مشخص خواهد شد و شخصیسازی محصولات متناسب با نیازهای مشتریان در دستور کار قرار میگیرد.
مدیرعامل بانک سینا به بیان ابعاد طرح راهبردی کسبوکار بانک سینا پرداخت و افزود: هدف از اجرای این طرح، تلاش در جهت افزایش سهم بازار، اصلاح ترکیب منابع و ارتقای جایگاه این بانک در نظام بانکی کشور است.
وی گفت: با اجرای مطلوب طرح راهبردی کسبوکار، سودآوری این بانک شتاب میگیرد.
فتحعلی ادامه داد: استراتژی اصلی این بانک سودآوری بیشتر و ایجاد ارزش افزوده برای ذینفعان است که با اجرای درست و بهینه طرح راهبردی کسبوکار، این امر شتاب میگیرد.
مدیرعامل بانک سینا ضمن تبیین شاخصهای عملکردی این بانک در سال گذشته، خاطر نشان کرد: در سال گذشته سود تلفیقی بانک و شرکتهای زیرمجموعه با رشد ۳۰ درصدی به بیش از ۱۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال رسید.
بهرهبرداری از ۲۶ سامانه جدید در بانک سینا
فتحعلی با بیان اینکه توسعه خطوط کسبوکار و توسعه بانکداری دیجیتال، دو رویکرد اصلی بانک سینا در طرح راهبردی کسبوکار بانک است، افزود: در حوزه بانکداری دیجیتال، اپلیکیشن سیبانک با هدف ارائه خدمات متنوع بانکی از افتتاح حساب تا دریافت تسهیلات به صورت غیرحضوری به بهرهبرداری رسیده است.
وی مدیریت نقدینگی و عدم وجود ناترازی در این حوزه را از شاخصههای ممتاز بانک سینا برشمرد و اظهار داشت: در سال جاری در حوزههای مالی، بازاریابی و کسبوکار، ۲۶ سامانه جدید در بانک سینا به بهرهبرداری میرسد.
بانک سینا کمترین مطالبات معوق را دارد
فتحعلی رشد منابع بانک را در سال گذشته ۲۷ درصد عنوان کرد و افزود: در این میان در بخش سپردههای قرضالحسنه نیز رشد ۵۵ درصدی را تجربه کردیم.
او تصریح کرد: از نظر مطالبات غیرجاری در سیستم بانکی جزو بانکهای دارای کمترین میزان مطالبات معوق هستیم.
وی عملکرد گروه مالی بانک را مطلوب عنوان کرد و اظهار داشت: قیمت سهام بانک در بازار سرمایه ۶۱ درصد رشد داشته که بیش از بازدهی بورس و متوسط بازده گروه بانکیها در سال گذشته بوده است.
مدیرعامل بانک سینا اظهار امیدواری کرد بانک سینا در سال جدید با خلق ارزشهای بیشتر و اتخاذ تدابیر و تصمیمات مقتضی، با همت، تلاش وهمدلی یکایک همکاران به اهداف مدنظر دست یابد.
غلامرضا فتحعلی با اشاره به برنامه بانک مبنی بر حرکت از محصولمحوری به مشتریمحوری، تصریح کرد: در طرح بازاریابی کسبوکار بانک سینا نیز به بخشهای خدمات، کشاورزی و صنعت توجه شده و بر اساس اشتهای پیروزی بانک، گروههای مختلفی از مشتریان هدف در این طرح مدنظر قرار میگیرند.
تدوین نظام بازاریابی
او از تدوین نظام بازاریابی بانک خبر داد و اظهار داشت: بر اساس نظام بازاریابی، نوع ارائه خدمات و محصولات به گروههای هدف مشخص خواهد شد و شخصیسازی محصولات متناسب با نیازهای مشتریان در دستور کار قرار میگیرد.
مدیرعامل بانک سینا به بیان ابعاد طرح راهبردی کسبوکار بانک سینا پرداخت و افزود: هدف از اجرای این طرح، تلاش در جهت افزایش سهم بازار، اصلاح ترکیب منابع و ارتقای جایگاه این بانک در نظام بانکی کشور است.
وی گفت: با اجرای مطلوب طرح راهبردی کسبوکار، سودآوری این بانک شتاب میگیرد.
فتحعلی ادامه داد: استراتژی اصلی این بانک سودآوری بیشتر و ایجاد ارزش افزوده برای ذینفعان است که با اجرای درست و بهینه طرح راهبردی کسبوکار، این امر شتاب میگیرد.
مدیرعامل بانک سینا ضمن تبیین شاخصهای عملکردی این بانک در سال گذشته، خاطر نشان کرد: در سال گذشته سود تلفیقی بانک و شرکتهای زیرمجموعه با رشد ۳۰ درصدی به بیش از ۱۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال رسید.
بهرهبرداری از ۲۶ سامانه جدید در بانک سینا
فتحعلی با بیان اینکه توسعه خطوط کسبوکار و توسعه بانکداری دیجیتال، دو رویکرد اصلی بانک سینا در طرح راهبردی کسبوکار بانک است، افزود: در حوزه بانکداری دیجیتال، اپلیکیشن سیبانک با هدف ارائه خدمات متنوع بانکی از افتتاح حساب تا دریافت تسهیلات به صورت غیرحضوری به بهرهبرداری رسیده است.
وی مدیریت نقدینگی و عدم وجود ناترازی در این حوزه را از شاخصههای ممتاز بانک سینا برشمرد و اظهار داشت: در سال جاری در حوزههای مالی، بازاریابی و کسبوکار، ۲۶ سامانه جدید در بانک سینا به بهرهبرداری میرسد.
بانک سینا کمترین مطالبات معوق را دارد
فتحعلی رشد منابع بانک را در سال گذشته ۲۷ درصد عنوان کرد و افزود: در این میان در بخش سپردههای قرضالحسنه نیز رشد ۵۵ درصدی را تجربه کردیم.
او تصریح کرد: از نظر مطالبات غیرجاری در سیستم بانکی جزو بانکهای دارای کمترین میزان مطالبات معوق هستیم.
وی عملکرد گروه مالی بانک را مطلوب عنوان کرد و اظهار داشت: قیمت سهام بانک در بازار سرمایه ۶۱ درصد رشد داشته که بیش از بازدهی بورس و متوسط بازده گروه بانکیها در سال گذشته بوده است.
مدیرعامل بانک سینا اظهار امیدواری کرد بانک سینا در سال جدید با خلق ارزشهای بیشتر و اتخاذ تدابیر و تصمیمات مقتضی، با همت، تلاش وهمدلی یکایک همکاران به اهداف مدنظر دست یابد.
ارسال نظر