تصمیمات مهم روی میز طلای اصفهان / سامانه جامع تجارت نیاز به اصلاح دارد

اقتصاد100- رئیس اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان طلا و جواهر ایران عنوان کرد: در دومین نشست میز کشوری توسعه صنعت مصنوعات طلا ، جواهر ، نقره و گوهرسنگها بحث های کاربردی و مهمی در خصوص اجرای ضوابط تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز (سامانه جامع تجارت) انجام شد.

تصمیمات مهم روی میز طلای اصفهان / سامانه جامع تجارت نیاز به اصلاح دارد

به گزارش گروه ویترین؛ سید حجت شفائی، رئیس اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان طلا و جواهرایران بیان داشت: در میز طلای اصفهان مقرر شد مسئولین اجرای سامانه جامع تجارت با بخش خصوصی همکاری و در اجرای صحیح این طرح شیب ملایم رعایت شود تا آسیبی به بخش خصوصی نرسد.

وی افزود:‌ با توجه به اینکه اجرای سامانه جامع تجارت با هدف شفاف سازی صنعت انجام می شود، اعضای میز طلا -که روسای اتحادیه های طلا و جواهر کشور بودند – نیز اعلام کردند هیچ مشکلی با شفافیت در صنعت و تجارت طلا ندارند ولی نقاطی از مصوبه سامانه جامع تجارت نیازمند اصلاح است و صنف طلا و جواهر به فرصت کافی برای همراه شدن با این طرح نیاز دارد.

شفائی تصریح کرد:‌ مسئولین وزارت صمت و سازمان های متولی اجرای سامانه جامع تجارت از درخواست اعضای میز توسعه صنعت طلا استقبال کردند و مقرر شد که فرصتی برای جمع بندی مشکلات و ارائه راهکارها به اعضا بدهند.

در همین راستا مقرر شد تیم حقوقی و مشاوره ای اتحادیه ها تشکیل و راهکارها جمع بندی و ارائه شود.

 قول همکاری صد درصد با صنف طلا در اجرای سامانه جامع تجارت

رئیس اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان طلا و جواهر ایران با اشاره به اینکه  قطعا هر طرحی ایرادات خود را دارد خاطر نشان کرد: خوشبختانه میز کشوری توسعه صنعت طلا ، نشستی تعاملی بود و مسئولین قول همکاری صددرصدی با صنف طلا و جواهر را دادند تا این طرح با بهترین شکل و کمترین آسیب اجرایی شود.

شفائی ادامه داد: در مجموع  دومین نشست میز کشوری توسعه صنعت طلا، نقره، جواهر و سنگ‌های گران ‌بها که با حضور مهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صمت ، محمدرضا زارع، مدیرکل دفتر صنایع خلاق و ورزشی وزارت صمت و مسئولین سازمانهای صمت استانهای مختلف، روسای اتحادیه‌های طلا و جواهر کشور برگزار شد نشست پر بار و خوبی بود.

ایشان ادامه داد در این نشست در مورد چالش ها و مسائل گوناگونی ازجمله شهرک های صنعتی طلا و صادرات طلاوجواهر بحث هایی ارائه شد که مصوبات این نشست در هفته آتی نهایی می شود.

66

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی طلا در اصفهان ، نمایشگاهی متفاوت تر از گذشته

وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی طلا، فلزات گرانبها، گوهر سنگ‌ها، ماشین آلات و صنایع وابسته اصفهان گفت: این نمایشگاه نسبت به نمایشگاه های سال های گذشته اصفهان متفاوت تر بود چرا که در نمایشگاه های قبلی اصفهان قالبا تولیدکنندگان تجهیزات و ماشین آلات شرکت می کنند ولی امسال تولید کنندگان بزرگ و کارخانجات تولیدی مصنوعات طلا و جواهر هم شرکت کرده بودند.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادر کنندگان طلا و جواهر کشور تصریح کرد: ماهیت نمایشگاه  امسال اصفهان از صرفا ابزار و تجهیزات بودن هر ساله خارج شده بود.

وی خاطر نشان کرد: سایت نمایشگاهی اصفهان یکی از بهترین سایت های نمایشگاهی است و دارای سالن نمایشگاهی بدون ستون است و تولید کنندگان ماشین آلات و تجهیزات طلا و جواهر و سنگ های قیمتی به گونه ای غرفه سازی کرده بودند که متفاوت تر از سال گذشته بود.

شفائی در مورد حضور شرکت های خارجی در نمایشگاه اصفهان نیز گفت: حضور کشور های خارجی ها در نمایشگاه های طلا و جواهر ایران با توجه به ممنوع بودن واردات مصنوعات طلا به کشور ، معمولا در قالب تولیدکنندگان تجهیزات و ماشین آلات میباشد.

منبع:گلدنیوز
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما