بازدید مدیر عامل شرکت ملی پارس از روند برداشت محصولات پاییزه

اقتصاد100- مهندس صولت: امسال علی رغم شرایط خشکسالی حاکم برمنطقه، شرکت ملی پارس در بحث کشت محصولات پاییزه عملکرد قابل قبولی دارد.

بازدید مدیر عامل شرکت ملی پارس از روند برداشت محصولات پاییزه

به گزارش گروه ویترین؛ روز دوشنبه مورخه ۱۴۰۲/۰۳/۲۲ ، در سری بازدید های دوره ای از واحدهای تولیدی و همزمان با آغاز برداشت محصولات پاییزه این شرکت ، #مهندس_حمید_صولت مدیر عامل شرکت ملی پارس به همراه دکتر طلوعی عضو هیئت مدیره شرکت و همچنین جمعی از معاونین،مدیران و روسای واحدهای تولیدی، با حضور در اراضی زراعی واحد تولیدی پارس ۱ ، در جریان آخرین وضعیت عملیات برداشت این واحد قرارگرفت.

مدیر عامل شرکت ملی پارس با بررسی روند عملیات برداشت محصولات پاییزه شرکت و همچنین وضعیت مکانیزاسیون در حال برداشت و نیز نحوه حمل محصولات برداشتی شرکت، ضمن ابراز رضایت از عملیات برداشت امسال، بر هماهنگی هرچه بیشتر فی مابین کلیه عوامیلن ذی مدخل در برداشت تاکید کرده و افزود: بحول قوه الهی و با تلاش جمعی مجموعه شرکت ملی پارس علی رغم خشکسالی و کمی نزولات جوی، در حوزه زراعت محصولات آبی عملکرد قابل قبولی داریم و این موفقیت مرهون تلاشها و مجاهدت های شبانه روزی همکاران در طول عملیات های کاشت و داشت و برداشت بوده و جهادگران عرصه تولید شایسته تقدیر و تجلیل دارد.

همچنین مهندس صولت رشد تولید را در گرو همت و کار تیمی دانسته و تداوم پویایی تولید را ضامن بسط و توسعه شرکت ملی پارس توصیف کرد.

در پایان این بازدید مدیر عامل شرکت ملی پارس ضمن دیدار نزدیک با عواملین حاضر در عملیات برداشت محصولات پاییزه، از تلاشهای آنان قدردانی کرد.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما