کمپین سازی این بار علیه فیلیمو / «رهایم کن» را رها می کنند؟

اقتصاد100- طی روزهای اخیر، سریال پربیننده شبکه نمایش خانگی فیلیمو بحث داغ برخی از رسانه ها شده و نقدهای تندی به آن وارد کرده اند.

کمپین سازی این بار علیه فیلیمو / «رهایم کن» را رها می کنند؟

به گزارش گروه ویترین ؛ پس از بالا گرفتن انتقادها به سریال پر مخاطب « رهایم کن » ، حالا  نوبت به فیلیمو رسیده تا خود را برای دفاع از خود در کمپین های مشهور «فارس من» آماده کند. نبردی که شاید خیلی هم برابر نباشد! منتقدان، انگشت روی افزایش هنجارشکنی‌ها در محتوای سریال گذاشته اند و متنی تند و تیز با این مضمون تهیه کرده اند و در میان مخاطبان خود به دنبال حمایت کننده می گردند: "با توجه به هنجارشکنی‌های « فیلیمو » در تولید و پخش سریال‌های حاشیه‌دار و مخالف با دغدغه‌های دینی، فرهنگی، ملی و اسلامی، در سریال جدید نمایش خانگی «رهایم کن» پا را فراتر نهاده و به دنبال ترویج بی بندوباری رها شده و پخش گفتگو های سخیف بین هنرپیشه های «هنجارشکن»، خواهان برخورد قاطع با این رسانه و عوامل و هنرپیشه های این سریال جلوگیری از ادامه پخش و حذف چنین سریال‌ها هستیم!"

در واقع اعضای این کمپین درخواست بازنگری در ادامه پخش سریال «رهایم کن» را داشته‌اند. این یکی از ده‌ها کمپینی است که برای مقابله با محتوای منتشر شده توسط شبکه  نمایش خانگی فیلیمو شکل گرفته است. 

از شواهد امر این گونه پیداست، نه تنها رسانه ملی، بلکه محتوای شبکه خانگی باید تحت نظارت و هم راستا با تفکری خاص در کشور تولید و پخش شود؛ حال باید دید بینندگان عمده ی شبکه نمایش خانگی که فیلیمو سهم به سزایی در پخش تولیدات آن را دارد هم با این قضیه موافق هستند یا خیر. و آیا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی زیر بار این فشارها ، دست به محدود کردن و یا حذف تولیدات فیلیمو می زند؟

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما