وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به ماهشهر:

پتروالفین فن آوران یکی از بزرگ ترین پروژه های تاریخ شستا است

اقتصاد100- وزیر کار با اشاره به اینکه پتروالفین فن آوران یکی از بزرگ ترین پروژه های ادوار شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی ( شستا ) است افزود: این پروژه حدود 2 میلیارد دلار سرمایه گذاری ارزی و ریالی و نزدیک به 2 میلیون تن تولید محصول خواهد داشت.

پتروالفین فن آوران یکی از بزرگ ترین پروژه های تاریخ شستا است

به گزارش گروه ویترین به نقل از شستا رسانه، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به همراه ابراهیم بازیان مدیر عامل شستا و مسعود اسم خانی مدیر عامل تاپیکو در بازدید از پروژه در حال ساخت پترو الفین فن آوران به ماهشهر درخصوص اهمیت این پروژه از نظر تکمیل زنجیره ارزش اظهار داشت : با توجه به سفر رئیس جمهور به استان خوزستان ، ما نیز قبل از سفر ایشان برای نظارت میدانی از پروژه های شستا و تاپیکو به استان خوزستان آمدیم . 

وزیر کار با اشاره به اینکه پتروالفین فن آوران یکی از بزرگ ترین پروژه های ادوار شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی ( شستا ) است افزود : این پروژه حدود 2 میلیارد دلار سرمایه گذاری ارزی و ریالی و نزدیک به 2 میلیون تن تولید محصول خواهد داشت.

مرتضوی ادامه داد: این پروژه علاوه براینکه چرخه تولید و زنجیره ارزش را با استفاده از منابع گازی راکد و بلااستفاده تکمیل می کند ، در راستای حفظ محیط زیست قرار دارد . 

وزیر کار همچنین اظهار داشت که پروژه پتروالفین فن آوران 3 هزار فرصت شغلی در زمان ساخت و 1000 نفر اشتغال نیروی کارآمد متخصص پس از بهره برداری خواهد داشت .

مرتضوی در ادامه تصریح کرد: هم اکنون زمین پروژه تملک و محصور شده و عملیات اجرایی آن آغاز شده است و ماشین آلات سنگین و سبک و مهندسین و کارگران در آن مشغول به کار هستند .وزیرکار در پایان ساخت پروژه پتروالفین فن آوران را هدیه ای برای مردم استان خوزستان و مردم شهرستان ماهشهر اعلام کرد .

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما