درآیین نکوداشت «روز ملی روابط عمومی» ویازدهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران انجام شد:

تندیس های طلایی چهره سال ارتباط مدیرارشد وستاره مدیریت روابط عمومی به هلدینگ پتروپالایش اصفهان اختصاص یافت

اقتصاد100- در آیین برگزاری نکوداشت “روز ملی روابط عمومی” ویازدهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران ازدکتر محسن قدیری مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان ،محمد ده بیدیان مدیر روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان وعلی اکبرمهتابی نیا، پیشکسوت روابط عمومی پالایشگاه اصفهان درمرکز همایش های بین المللی صدا و سیما تهران تجلیل و قدردانی شد.

تندیس های طلایی چهره سال ارتباط مدیرارشد وستاره مدیریت روابط عمومی به هلدینگ پتروپالایش اصفهان اختصاص یافت

در این مراسم که ۸ خرداد ماه درمرکز همایش های بین المللی صدا و سیما تهران برگزار شد ؛دکترمحسن قدیری مدیر عامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان به عنوان چهره و مدیرسال ارتباطی کشورشناخته و معرفی شد؛ همچنین محمد ده بیدیان مدیر روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان به عنوان ستاره مدیریت روابط عمومی برتر درسال ۱۴۰۲ معرفی گردید.

2

در این آئین همچنین به پاس قدر دانی از۳۰ سال خدمت صادقانه علی اکبر مهتابی نیا در روابط عمومی پالایشگاه اصفهان که مفتخر به مقام بازنشستگی شده است به عنوان ستاره خدمت در روابط عمومی تجلیل به عمل آمد و جایزه ویژه این جشنواره به ایشان اهداء شد.

به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه “روزملی روابط عمومی”، آیین نکوداشتی برای این روزو تجلیل از منتخبان روابط عمومی در ۳۱ اردیبهشت ماه از سوی خانه روابط عمومی ایران تدارک دیده شده بود که به علت وقوع سانحه هوایی برای رئیس جمهورو یارانشان برگزاری این مراسم به تعویق افتاد و این مراسم در ۸ خرداد ماه با حضورمدیران سرآمد روابط عمومی دستگاه های اجرایی کشوردرمرکز همایش های بین المللی صدا و سیما تهران برگزار شد.

3

آیین نکوداشت “روز ملی روابط عمومی” ویازدهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران امسال با شعارآشنایی با جدیدترین تکنیک های عملی در روابط عمومی برای ایجاد و تقویت اعتماد و سنجش آن کار خود را آغاز کرد.

گفتنی است، رویداد روز ملی روابط عمومی” هرساله با گرامیداشت و تکریم از خانواده بزرگ روابط عمومی کشور و تجلیل از بازنشستگان ومنصوبان متخصص درزمینه روابط عمومی ،تأکید براهمیت و جایگاه روابط عمومی در کشوروآشنایی با تکنیک ها و مهارت های ایجاد و تقویت اعتماد در روابط عمومی ازسوی خانه روابط عمومی ایران برگزارمیشود.

همچنین در این نشست خانم ناتاشا بلوویچ مویاس، رئیس ایپرا در پیامی بمناسبت روز نکوداشت روابط عمومی درایران ،ضمن تبریک این روز به تلاشگران عرصه روابط عمومی گفت: بسیار خوشحالم که به‌عنوان رئیس IPRA 2024 خدمت کنم و امیدوارم که دوره من الهام‌بخش و مؤثر برای همه اعضای ما باشد تا به مشارکت‌کنندگانی فعال در سازمان جهانی‌مان تبدیل شوند.

وی تاکید کرد:هدف اصلی من تقویت این انجمن است. ظرفیت حرفه ما برای عملکرد قابل‌اعتماد و بر پایه اخلاق در روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی موردتوجه من است.ایپرا نیز تقویت ابعاد اخلاقی وتوجه به افزایش اعتبار در روابط عمومی در سال ۲۰۲۴را مد نظر دارد.

خانم ناتاشا بلوویچ مویاس، رئیس ایپرا اضافه کرد:رعایت کد های اخلاقی ایپرا و کاربرد آن در روابط عمومی ها نقش اساسی در ایجاد اعتماد دارد.

وی تاکید کرد:  امیدواریم همکاران نیز بر پایه دستورالعمل ابلاغی ایپرا که توجه به هوش مصنوعی و اجتناب از اطلاعات جعلی را در فعالیت ها مد نظر قرار داده ،این مسیر را طی نمایند تا بتوانیم به ابعاد سرآمد روابط عمومی دست یابیم.

منبع: روابط عمومی هلدینگ پترو پالایش اصفهان

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما