عواقب سنگین برای استقلال به خاطر جعل / فدراسیون ول کن نیست

اقتصاد 100 - این اتفاق دیگر شوخی بردار نیست.

عواقب سنگین برای استقلال به خاطر جعل / فدراسیون ول کن نیست

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، تیم فوتبال استقلال در روزی که با تساوی در سیرجان، صدرنشینی خود را تثبیت کرد همچنان با حواشی ادعای جعل چند نامه در باشگاه دست به گریبان است تا جایی که در سومین مورد مشابه در همین خصوص روز گذشته در رابطه با باشگاه شاهین بوشهر نیز برخی رسانه‌ها مدعی شدند که مدیرعامل استقلال از سوی باشگاه شاهین بوشهر متهم به جعل شده است. حواشی مرتبط با ادعای جعل نامه‌های صورت‌گرفته در ارتباط با باشگاه شاهین بوشهر و همچنین مورد مرتبط با شکایت علیرضا خانی، عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال در حالی وارد فاز جدی و جدیدی شده است که هنوز ابعاد نامه اول که در آن عنوان شده استقلالی‌ها قصد داشتند با جعل سربرگ و امضای فدراسیون و دبیرکل آن برای فیفا نامه‌ای را ارسال کنند، مبهم مانده و هنوز سرنوشت این نامه و تبعات احتمالی و بعدی آن مشخص نیست. این در حالی است که همچنان استقلالی‌ها مدعی هستند که هیچ جعلی صورت نگرفته و درخصوص ارسال نامه برای فیفا همه اقدامات ممکن با هماهنگی با فدراسیون فوتبال پیش رفته و در این بین هیچ جرم یا خلاف واقعی صورت نگرفته است.

نکته قابل توجه اینکه در همین رابطه سمیعی عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگویی در همین زمینه اعلام کرده بود: «خودشان از طرف فدراسیون فوتبال از کارشناس بین‌الملل باشگاه استقلال درخواست می‌کنند که متن نامه را برای ما بفرستید چون برخی از مسئولان بخش بین‌الملل در فدراسیون فوتبال حضور ندارند. در ادامه کارشناس بین‌الملل باشگاه استقلال این متن را به صورت پیش‌نویس آماده کرده و برای بین‌الملل فدراسیون فوتبال ارسال کرد. چون این متن فقط باید از درگاه فدراسیون فوتبال به فیفا ارسال شود، پس عملا این ماجرا از معنی جعل خارج است.» البته سمیعی به این نکته اشاره نمی‌کند که بالاخره این نامه در سربرگ فدراسیون یا با امضای ممبینی برای فدراسیون ارسال شده است یا خیر. این در حالی است که شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان» حکایت از این دارد که نامه در سربرگ فدراسیون تنظیم شده است، با این حال این نامه برخلاف ادعاهای مطرح شده به صورت مستقیم از سوی باشگاه استقلال برای فیفا ارسال نشده و این باشگاه برای تسریع امور به‌منظور تسویه‌حساب با ساپینتو، این نامه را برای فدراسیون فوتبال ارسال می‌کند تا از طریق روابط بین‌الملل فدراسیون این نامه برای فیفا ارسال شود.

در این بین و درخصوص ادعاهای مطرح‌شده از سوی استقلالی‌ها یکی از مدیران فدراسیون فوتبال به «فرهیختگان» گفت: «باشگاه استقلال مدعی است که همه‌چیز با هماهنگی فدراسیون فوتبال صورت گرفته و فدراسیون از اتفاقات اخیر باخبر بوده و کارها با تعامل و هماهنگی پیش رفته است. این در حالی است که این اظهارات صحت ندارد و برای درج محتوای نامه در سربرگ فدراسیون هیچ هماهنگی در کار نبوده ضمن اینکه اگر استقلالی‌ها همچنان روی ادعاهای خود اصرار دارند حتما سند و مدرک منتشر کرده و این ادعاها را ثابت کنند!»

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما با توجه به نتیجه آرا، مشارکت در مرحله دوم انتخابات چه تفاوتی با مرحله اول دارد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما