تغییر نظر خانوادگی: ستاره آلمانی قصد جدایی ندارد؟!

اقتصاد 100 - لروی سانه، ستاره بایرن مونیخ، به همراه نامزدش به این نتیجه رسیده‌اند که بهتر است فعلا در مونیخ بمانند.

تغییر نظر خانوادگی: ستاره آلمانی قصد جدایی ندارد؟!

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، سانه در حال حاضر در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و تا به حال موفق شده در این فصل در 15 بازی 9 گل به ثمر برساند و سه پاس گل هم ارسال کند که آمار بسیار درخشانی است.

قرارداد فعلی او با بایرن مونیخ تا تابستان 2025 ادامه دارد، اما صحبت‌هایی درباره احتمال امضای قرارداد جدید و حتی در نظر گرفتن گزینه‌های دیگر برای ترک بایرن در چند هفته اخیر به گوش می‌رسید.

کریستین فالک در گفت‌وگو با پادکست بیلد درباره شرایط این ستاره آلمانی اظهار داشت: «او حالا حمایت کامل خانواده‌اش برای ادامه حضور در مونیخ را دارد و این موضوع بسیار عجیبی است، چون نامزد او علاقه زیادی به انگلیس و همچنین آمریکا دارد.

او حتی آپارتمانی در لس‌آنجلس هم خریداری کرده است، اما این خانواده در حال حاضر در مونیخ شرایط خوبی دارند. خانه آنها به صورت کامل بازسازی شده و باغچه و استخر زیبایی دارد. خانواده سانه در حال حاضر در این شهر احساس خیلی خیلی خوبی دارند.

هنوز مشخص نیست که چه باشگاه‌هایی به صورت جدی دنبال جذب او هستند. شاید رئال همیشه مورد بحث باشد، اما آنها برنامه‌های دیگری مانند جذب کیلیان امباپه و شاید حتی جمال موسیالا دارند. بحث لیورپول می‌تواند بسیار جدی‌تر باشد. در حال حاضر باید گفت که شانس سانه برای امضای قرارداد جدید در تابستان سال آینده و ادامه حضورش در بایرن بسیار زیاد است.»

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما