هاشمی: انتخابات فدراسیونی باطل نشده است/ مجامع استقلال و پرسپولیس فعلا برگزار نمی‌شود

اقتصاد 100 - وزیر ورزش و جوانان گفت: انتخابات هیچ فدراسیونی باطل نشده است، رای صادر شده که باید مورد بحث و بررسی قرار گیرد تا مشکلات آنها برطرف شود.

هاشمی: انتخابات فدراسیونی باطل نشده است/ مجامع استقلال و پرسپولیس فعلا برگزار نمی‌شود

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در آئین بازگشایی سال دوومیدانی مجموعه شهید کشوری اظهار داشت : این هفته، هفته خانواده ورزش است که در سراسر کشور اتفاقات خوبی درحال رقم خوردن است و از خانواده رسانه تشکر می‌کنم که این موضوع را به خوبی پوشش داده است و در کنار ماست.

وی افزود: این مجموعه ۲ هزار نفری جز سالن‌های معتبر و بین‌المللی ما بوده است که طی سالیان سال خدمات خوبی را در عرصه دوومیدانی و ورزش همگانی به ما ارائه داده است. چند سال بود که این سالن به دلیل فرسودگی و قدمت زیادی که داشت نیاز به بازسازی اساسی داشت. مبلغی نزدیک به ۳۳ میلیارد تومان این هزینه بازسازی این سالن شد. این مجموعه از ساعت ۶ صبح در اختیار کسانی که در توسعه ورزش کمک می‌کنند قرار می‌گیرد و تا ساعت ۲۲:۳۰ باز است. ما معتقد هستیم که سالن‌های که در بین مردم مرجعیت دارند و جا افتاده هستند باید توجه بیشتری به آنها بشوند.

وزیر ورزش در خصوص انتخابات برخی از فدراسیون و حواشی به وجود آمده نیز بیان کرد: ما مصمم هستیم فدراسیون‌های که با سرپرستی اداره می‌شوند دسته‌بندی شوند و با توجه به اولویت‌ها انتخابات آن برگزار شود. ما در آستانه المپیک نیز هستیم و کمتر از ۱۰ ماه آینده انتخابات باید برگزار شود و روسای فدراسیون‌ها باید در سمت خود مستقر شوند.

هاشمی در خصوص برگزاری مجمع باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز باین کرد: فکر می‌کنم مجمع عقب افتاده است و تنفسی به آنها داده است. این موضوع حتما در دستور کار است و باید برگزار شود تا دغدغه و نگرانی‌ها موجود در خصوص این دو باشگاه بر طرف شود.

وی در خصوص ابطال انتخابات برخی از فدراسیون ها خاطرنشان کرد: انتخابات باطل نشده است. رای صادر شده که باید مورد بحث و بررسی قرار گیرد تا مشکلات آنها برطرف شود. فدراسیون ژیمناستیک نیز که جز ورزش‌های مادر ماست باید رفع شود و با توجه به تجربه بین المللی که من دارم قول می‌دهم مشکلات و موانع این فدراسیون نیز برطرف شود.

انتهای پیام/

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما