مصدومیت کار دست لیونل داد / مسی از اینترمیامی خداحافظی می‌کند؟

اقتصاد 100- اینترمیامی نظرش درباره فوق ستاره عوض شد.

مصدومیت کار دست لیونل داد / مسی از اینترمیامی خداحافظی می‌کند؟

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، تعداد افرادی که لیونل مسی جذب اینترمیامی کرده شگفت‌انگیز است. در روزی که قرارداد او اعلام شد، این باشگاه ۹۰۰۰۰۰ فالوور در اینستاگرام داشت، ولی اکنون بیش از ۱۵ میلیون فالوور دارد. تنها سه باشگاه ورزشی آمریکایی می‌توانند ادعای پایگاه بزرگتر طرفداران را در این پلتفرم داشته باشند. واضح است که اکثریت قریب به اتفاق هواداران جدید میامی (۹۴ درصد بر اساس آمار اینستاگرام) عمدتاً به مسی علاقه دارند.

با این حال، این بازیکن ۳۶ ساله به دلیل مصدومیت مجبور شده از سه بازی اخیر میامی دور بماند و هواداران نگرانند که نتوانند مسی را در ادامه فصل لیگ فوتبال ببینند. میامی در مورد شدت مصدومیت مسی واضح صحبت نکرده و اگر هواداران بدانند که شانسی برای دیدن قهرمانشان در تیم ندارند شاید مانند قبل بلیت‌ها را خریداری نکنند.

در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد مصدومیت مسی و احتمال حضور مجدد او در سال ۲۰۲۳ بدانید، آورده شده است.

فصل MLS چه زمانی به پایان می‌رسد؟

فصل MLS برخلاف بسیاری از فصول معمول اروپایی، در یک سال تقویمی قرار دارد. پس از تساوی ۱-۱ مقابل نیویورک‌سیتی در پایان ماه سپتامبر، که مسی از روی سکوهای ورزشگاه DRV PNK بازی را تماشا کرد، میامی تنها چهار بازی دیگر در این فصل انجام خواهد داد. علیرغم تساوی مقابل نیویورک‌سیتی، میامی همچنان شانس کمی برای رسیدن به پلی‌آف MLS دارد.

اینتر میامی روزهای پنجم، هشتم، نوزدهم و بیست‌ویکم به ترتیب با شیکاگو فایر، سینسیناتی و دو مرتبه با شارلوت اف‌سی خارج و داخل خانه روبه‌رو خواهد شد.

مسابقات حذفی پس از فصل برای تعیین برندگان جام MLS بین ۲۵ اکتبر و ۹ دسامبر برگزار می‌شود. ۹ تیم برتر هر کنفرانس واجد شرایط هستند، اما میامی به ماه پایانی فصل عادی صعود می‌کند و در رده سیزدهم شرق قرار می‌گیرد، چهار امتیاز کمتر از مونترال در جایگاه نهایی پلی‌آف. در صورت آمادگی مسی، میامی قادر به دفاع از خود خواهد بود، اما مسی به ظاهر مصدومیت شدیدی دارد.

لیونل مسی چه مصدومیتی دارد؟

برای جلوگیری از واکنش شدید هواداران به دلیل افزایش قیمت بلیت، در مورد وضعیت سلامتی مسی به وضوح صحبت نشده است.

اولین زمزمه‌های نگرانی در مورد وضعیت مسی در جریان بازی مقدماتی جام‌جهانی برای آرژانتین در سپتامبر شنیده شد. پس از زدن ضربه ایستگاهی به گوشه بالای دروازه اکوادور، مسی در مراحل پایانی از زمین بیرون آمد. لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین توضیح داد که کاپیتانش به دلیل خستگی درخواست تعویض کرده بود. مسی چهار روز بعد برای بازی مقدماتی آرژانتین مقابل بولیوی سفر کرد اما در ترکیب قرار نگرفت و از روی نیمکت تحت عنوان رسمی «کمک مربی» به تماشای بازی نشست.

تاتا مارتینو، سرمربی اینترمیامی، دوباره از واژه «خستگی» استفاده کرد تا توضیح دهد که چرا مسی برای باخت ۵-۲ این تیم مقابل آتلانتا در همان هفته به جورجیا سفر نکرد. اکانت رسمی آتلانتا با انتشار پستی این پیروزی را جشن گرفت: «به آنها بگویید دفعه بعد کل تیم را بیاورند.»

مسی بازی بعدی میامی را مقابل تورنتو آغاز کرد اما بعد از ۳۷ دقیقه با چیزی که مارتینو آن را «اثر یک آسیب‌دیدگی قدیمی» توصیف کرد، از بازی بیرون آمد. مارتینو سریعاً گزارشات مبنی بر پارگی همسترینگ مسی را رد کرد و در عوض تکرار کرد که کاپیتان او با یک مشکل عضلانی آزاردهنده در پایش دست و پنجه نرم می‌کند.

لیونل مسی چه زمانی دوباره برای اینترمیامی بازی می‌کند؟

مارتینو پس از تساوی روز شنبه میامی مقابل نیویورک‌اف‌سی گفت: «او روز به روز بهتر و بهتر می‌شود»، هر چند هشدار داد: «بهتر است ریسک نکنیم.»

مسی به میادین تمرینی در ساحل جنوبی بازگشته اما هنوز با تیم ادغام نشده است. مارتینو پس از شکست میامی در فینال جام آزاد آمریکا در هفته آخر سپتامبر به هواداران اطمینان داد که مسی «قبل از پایان فصل مطمئنا بازی خواهد کرد»، اما در مورد تاریخ دقیق بازگشت محتاطانه عمل کرد، و گفت: «بازی به بازی روند بازگشت او را پیگیری می‌کنیم.»

انتهای پیام/ 

 

منبع : خبر ورزشی
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما