فشار زیاد نوسانات ارزی بر راکت اسکواش !

اقتصاد 100- رئیس فدراسیون اسکواش گفت: نوسانات دلار فشار مضاعفی به ما وارد کرده است. مثلا یک راکت تخصصی برای ورزشکار که جزو حداقل‌هاست 10 میلیون تومان شده است.

فشار زیاد نوسانات ارزی بر راکت اسکواش !

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، امیر عزیزی‌پور رئیس فدراسیون اسکواش درخصوص آخرین وضعیت این رشته و مشکلات پیش‌رو و برنامه‌های فدراسیون صحبت کرد.

در مورد بودجه‌تان با وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک جلساتی برگزار شده است؟

جلساتی برگزار نشده اما می‌گویند یک افزایش بین 20 تا 30 درصدی نسبت به سال گذشته همه فدراسیون‌ها دارند.

وزارت ورزش 27 فروردین به فدراسیون‌ها پرداختی داشته، برای فدراسیون شما هم پولی واریز کردند؟

پرداختی داشتند اما برای امسال نبود. تا الان مازادی بوده که از سال گذشته پرداخت شده است.  به ما گفتند برای سال جدید در چند روز آینده پرداختی داریم. در این اعزامی که پیش رو داریم خیلی باید هزینه کنیم و به دنبال این هستیم که سر وقت تجهیزات ورزشکاران‌مان برسد.

رشته شما تجهیزات محور است و با دلار سنجیده می‌شود، نوسانات دلار هم به شما ضرر زده است؟

نوسانات دلار فشار مضاعفی به ما وارد کرده است. مثلا یک راکت تخصصی برای ورزشکار که جزو حداقل‌هاست 10 میلیون تومان شده است. تیم بزرگسالان در بخش خانم‌ها و‌ آقایان و رده‌های سنی کمتر از هفده هجده سال را داریم. سرانگشتی هم حساب کنیم باید بیست راکت به اینها بدهیم.

با بودجه‌‌ای که می‌گیریم کارهای روزمره را هم نمی‌توانیم انجام دهیم. 50 بودجه‌ای که می‌دهند برای حقوق پرسنل است و این کار را برای روسای فدراسیون‌ها خیلی سخت می‌کند. البته که ما فدراسیونی هستیم که تلاش می‌کنیم به سمت جلو برویم. جامعه مخاطب‌مان هنوز اینقدر افزایش پیدا نکرده و آن شاخصه‌ها را نداریم و به دنبال این هستیم که این فضا و بستر را درست کنیم اما یکسری فدراسیون‌های دیگر این را ندارند و می‌توانند از مارکت هم استفاده کنند. شاید آنجا کار کردن آسان‌تر باشد.

تبدیل به صنعت کردن اسکواش یکی از کارهایی است که زمان انتخابات هم قول دادم. باید یک ارزش افزوده‌ درست کنیم که بحث مارکتینگ است. بعد از رونمایی از البسه ملی پوشان گام بعدی این است که بتوانیم تجهیزات ورزشی را تهاتر کنیم. وقتی نمی‌توانیم جذب کنیم، باید مدیریت هزینه کنیم. بخشی‌ مدیریت هزینه است و به دنبال جذب حامی مالی هستیم. فضای تبلیغاتی‌مان را در آوردیم و در اختیار گذاشتیم.

پیش بینی کردید که به این هدف برسید؟

تغییرات اساسی در کمیته‌ها داشتیم و با روسای هیئت‌ها که اهرم‌ها و ابزارهای اجرایی هستند جلسه برگزار کردیم. با حامیان مالی صحبت کردیم و این کار در حال رایزنی است. امیدوارم که بتوانیم آن کار را انجام دهیم و مدینه فاضله‌ای که مد نظر همه ما است محقق شود. برای امسال بیست میلیارد تومان نیاز است برای اینکه اسکواش حداقل‌هایی داشته باشد ولی اعتبار ما 5 میلیارد تومان است. برآورد کردیم این عدد را به حدود 12 میلیارد برسانیم و درآمد داشته باشیم. آن چیزی که مد نظرمان است قطعا امسال محقق نمی‌شود اما نظرم این است که پایه‌های آن فضایی که می‌خواهیم به آن نگاه کنیم از  امروز شروع شده یعنی استارت خورده است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما