سال جدید با دو نافرمانی و یک سقوط !

اقتصاد 100- سال جدید خورشیدی برای لژیونرهای فوتبال ایران با دو نافرمانی بزرگ شروع شد؛ جایی که سردار آزمون و سامان قدوس با وجود قرار گرفتن نام‌شان در فهرست تیم ملی ترجیح دادند به تهران سفر نکنند. سردار گفت مشکلات شخصی دارد و قدوس هم گفت ترجیح می‌دهد کنار تیم باشگاهی‌اش بماند. خب این اتفاق نرمالی نیست، مخصوصا که در هیچ‌یک از این دو مورد با شخص سرمربی هماهنگ نشده بود.

سال جدید با دو نافرمانی و یک سقوط !

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، امیر قلعه‌نویی اما ترجیح داد موضوع را با کدخدامنشی حل کند. او در مورد قدوس سکوت کرد و راجع‌به سردار مثبت حرف زد. بنابراین به نظر می‌رسد مشکل آزمون حل خواهد شد و او را در اردوهای بعدی تیم ملی می‌بینیم. از قضا شرایط این دو بازیکن در آغاز سال ۱۴۰۲ کمی تکان خورد. قدوس بعد از دو بازی نیمکت‌نشینی کامل، در تساوی ۳-۳ برابر برایتون، موفق شد پنج دقیقه برای برنتفورد بازی کند؛ زمانی که اگرچه ناکافی به نظر می‌رسد، اما از «هیچی» بهتر است. سردار آزمون هم در ادامه شرایط رو به رشدش، موفق شد یکی از سه گل تیمش برابر شالکه‌ را به ثمر برساند. ارزش کار وی زمانی بیشتر می‌شود که بدانیم این بازیکن به عنوان یار تعویضی به زمین رفته بود. این سومین گل سردار در فصل جاری بوندس‌لیگا به شمار می‌آید که شاید شرایط او را برای فصل بعد بهتر کند. سردار این سه گل را طی ۱۸۱ دقیقه بازی به ثمر رسانده که آمار خوبی است.

افول بعد از جام‌جهانی

بدون تردید مهدی طارمی موفق‌ترین لژیونر فوتبال ایران طی چند سال گذشته بوده است. با این حال او بعد از جام‌جهانی دچار چنان افولی شده که صدای مطبوعات پرتغالی را هم در آورده است. در ابتدای تعطیلات نوروزی، یک روزنامه ورزشی در این کشور روی جلدش به بررسی آمار طارمی پرداخت و روشن کرد که این بازیکن پیش از جام‌جهانی آمار ۷۸/ ۰ گل زده را ثبت کرده بود، اما بعد از جام‌جهانی معدلش به ۲۳/ ۰گل در هر بازی تنزل کرده، چرا که طی ۱۷ بازی تنها موفق شده چهار بار دروازه رقبا را باز کند. طارمی در دو بازی نوروزی تیم ملی هم عملکرد فوق‌العاده‌ای نداشت و تنها توانست دروازه روسیه را از روی نقطه پنالتی باز کند. پورتو دیشب در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ پرتغال به مصاف پورتیموننزه رفت که احتمال دارد طارمی با گلزنی در این بازی، آمارش را بهبود بخشیده باشد.

تمدید قرارداد مجیدی

فرهاد مجیدی که شاید تنها مربی لژیونر مهم فوتبال ایران در شرایط فعلی به شمار بیاید، در ابتدای سال ۱۴۰۲ قراردادش با‌ الاتحاد کلبا را تمدید کرد. مجیدی در این تیم عملکرد بدی نداشته و طبیعی است که مدیران باشگاه از او راضی باشند.‌ الاتحاد امسال در حالی از ۲۰ بازی ۲۶ امتیاز گرفته که فصل گذشته این تیم از ۲۶ بازی صاحب ۲۸ امتیاز شده بود. خبر دیگر هم اینکه دو مدافع میانی تیم ملی یعنی محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده هم قرارداد خود را با الاهلی قطر تمدید کردند؛ اولی به مدت دو فصل و دومی برای یک فصل.

انتهای پیام/

منبع : دنیای اقتصاد
کیف پول من

خرید ارز دیجیتال
به ساده‌ترین روش ممکن!

✅ خرید ساده و راحت
✅ صرافی معتبر کیف پول من
✅ ثبت نام سریع با شماره موبایل
✅ احراز هویت آنی با کد ملی و تاریخ تولد
✅ واریز لحظه‌ای به کیف پول شخصی شما

آیا دلار دیجیتال (تتر) گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است؟

استفاده از ویجت خرید ارز دیجیتال به منزله پذیرفتن قوانین و مقررات صرافی کیف پول من است.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما