شگفتی‌های داوری در فوتبال ایران !

اقتصاد 100- به راستی که عجایب فوتبال ایران تمامی ندارد. برخی اخباری که در این حوزه منتشر می‌شود، آن‌قدر عجیب و غریب است که آدم چند بار باید بخواند تا مطمئن شود داستان را درست متوجه شده است! پای ثابت حواشی این فوتبال هم اعتراض به داوری است. موضوع زمانی عجیب‌تر جلوه می‌کند که بدانیم گاهی حتی تیم‌هایی که با سه گل برنده مسابقه شده‌اند هم از داوری شاکی هستند. این، داستان پرسپولیس است که از کوپال ناظمی، داور بازی هفته بیست‌ویکم خود برابر نفت مسجدسلیمان شکایت کرد. جرم کوپال این بوده که در برخی صحنه‌های وسط زمین به ضرر پرسپولیس سوت زده یا کمکش در یکی، دو نوبت در آفسایدگیری دچار اشتباه شده است!

شگفتی‌های داوری در فوتبال ایران !

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، وقتی داستان تیم برنده این باشد، دیگر روشن است آنهایی که نتایج لازم را نگرفته‌اند چه قیامتی به پا می‌کنند! نمونه‌اش استقلال که برابر نساجی متوقف شد و حالا مسوولان این باشگاه عقیده دارند امیر عرب‌براقی از اعلام یک پنالتی علیه آنها خودداری کرده است. دیروز خبر شکایت آبی‌ها از داور مسابقه منتشر شد و البته آنها به فدراسیون توصیه کردند که در انتخاب داوران وسواس و دقت بیشتری به خرج بدهند. در بخشی از بیانیه بلند بالای این باشگاه علیه داور بازی با نساجی آمده است: «با استناد به نظر کارشناسان داوری، ایشان در دو دیدار مقابل مس رفسنجان و نساجی دو پنالتی محرز را از استقلال گرفته است. باشگاه استقلال مراتب اعتراض و شکایت خود بابت اتفاقات داوری دیدار مقابل نساجی را به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اعلام می‌کند. هرچند تابه‌حال به اعتراض‌های قانونی و بحق باشگاه استقلال که همراه با اسناد و مدارک بوده، پاسخی داده نشده، اما از فدراسیون فوتبال می‌خواهیم در هفته‌های باقی مانده، نهایت دقت و وسواس را برای انتخاب داوران به کار گیرد تا از چنین اتفاقات و تضییع حقوق‌هایی جلوگیری شود.»

از همه جالب‌تر اما باشگاه هوادار تهران بود که بعد از شکست برابر مس رفسنجان، از دست ناصر جنگی داور بازی به پنج نهاد شکایت کرد! در سایت رسمی آنها آمده است: «باشگاه هوادار در اعتراض رسمی به عملکرد ضعیف گروه داوری بازی هوادار-مس شکایت خود را به کمیته‌های داوران، اخلاق و انضباطی و حراست وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال ارسال می‌کند.» بدیهی است که این شکایت‌ها و اعتراض‌ها تغییری در نتایج مسابقات ایجاد نمی‌کند، اما احتمالا تیم‌ها دنبال آن هستند که با طرح چنین موضوعاتی، مخصوصا در هفته‌های پایانی لیگ برتر فشار را روی داوران افزایش بدهند و باعث شوند آنها در بزنگاه‌ها، به‌طور ناخودآگاه تصمیم‌هایی به سود باشگاه‌های معترض اتخاذ کنند.

انتهای پیام/

منبع : دنیای اقتصاد
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما