سرخ‌های پایتخت با شکل و شمایلی متفاوت برابر شمس‌آذر قرار میگیرند/ گاریدو به دنبال تقویت ترکیب بازنده!

گاریدو بعد از شکست تیمش در آسیا، برای جلوگیری از قطع روند بردهای سریالی پرسپولیس در لیگ برتر و رسیدن به صدر جدول به دنبال تغییر و تحول در ترکیب بازنده است.

سرخ‌های پایتخت با شکل و شمایلی متفاوت برابر شمس‌آذر قرار میگیرند/ گاریدو به دنبال تقویت ترکیب بازنده!

گاریدو

پرسپولیس هفته گذشته در لیگ برتر به میدان نرفت و در حالی دوئل سرخ‌پوشان با ملوان در بندرانزلی معوق شد که شاگردان خوان کارلوس گاریدو خود را برای انجام سومین دیدار آسیایی‌شان در فصل جاری آماده کردند؛ مسابقه‌ای که با شکست یک‌گله پرسپولیس برابر السد در دوحه به پایان رسید تا سرخ‌پوشان همچنان در حسرت کسب پیروزی در لیگ نخبگان آسیا بمانند. حالا بعد از باخت برابر السد، پرسپولیسی‌ها به دنبال آن هستند تا در لیگ برتر بتوانند روند بردهای متوالی خود را ادامه بدهند.

خوان کارلوس گاریدو، سرمربی پرسپولیس در فصل جاری نشان داده که اعتقادی به استفاده از یک ترکیب ثابت ندارد و همواره ترکیب‌های سرخ‌پوشان از ابتدای فصل و در بازی‌های مختلف، دستخوش تغییر و تحولات مهمی شده است. در این میان، گاریدو در شرایطی به دنبال رسیدن به پنجمین برد پیاپی با پرسپولیس در لیگ برتر است و امید دارد که سرخ‌پوشان را بتواند به صدر جدول لیگ بیست‌وچهارم برساند که او برای مسابقه امشب برابر شمس‌آذر که از ساعت 19:15 در ورزشگاه شهدای شهر قدس آغاز خواهد شد، محمدحسین کنعانی‌زادگان را در کنار فرشاد فرجی، ایوب العملود و اوستون اورونوف به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد!

یک جوان 18 ساله جانشین فرجی و العلمود؟

پرسپولیس

الکسیس گندوز جزو معدود بازیکنان ترکیب اصلی پرسپولیس است که جایگاه تثبیت‌شده‌ای در ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت دارد. با توجه به مصدومیت کنعانی‌زادگان و فرجی، به نظر می‌رسد که بازهم گاریدو به زوج مرتضی پورعلی‌گنجی و گیورگی گولسیانی اعتماد می‌کند. در پست دفاع راست، گفته می‌شود که اولویت گاریدو، اعتماد به یعقوب براجعه است و در روز مصدومیت العملود و فرجی، احتمالاً این جوان 18 ساله برای اولین‌بار در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار خواهد گرفت تا میلاد محمدی در پست تخصصی خود در سمت چپ خط دفاعی سرخ‌پوشان به میدان برود.

پایان چشم‌انتظاری‌های مهری برای فیکس‌شدن؟

پرسپولیس

پرسپولیسی‌ها در دیدار قبلی برابر السد، در خط هافبک عملکرد قابل‌قبولی نداشتند و گفته می‌شود که خوان کارلوس گاریدو به دنبال تغییر در خط هافبک تیمش است؛ به‌طوری‌که احتمالاً برخلاف بازی قبلی که مسعود ریگی و میلاد سرلک در ترکیب اولیه سرخ‌پوشان حضور داشتند، سرلک نیمکت‌نشین خواهد شد و گفته می‌شود از میان سروش رفیعی، سعید مهری، یاسین سلمانی و محمد خدابنده‌لو، سرمربی پرسپولیس قصد دارد تا مهری را در ترکیب اولیه تیمش بیازماید و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او امشب برای اولین‌بار در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان خواهد رفت.

نیمکت‌نشینی در انتظار ژوائو

پرسپولیس

وحید امیری و فرشاد احمدزاده گزینه‌های اصلی حضور در پست وینگر هستند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این 2 بازیکن از ابتدا کار خود برابر شمس‌آذر قزوین آغاز می‌کنند. احمدزاده در حالی احتمالاً به ترکیب اصلی سرخ‌ها اضافه خواهد شد که در واقع او جانشین لوکاس ژوائو می‌شود و گفته می‌شود که مهاجم بلندقامت سرخ‌پوشان بعد از نمایش پرنوسان برابر السد، در آستانه انتقال به نیمکت است و گاریدو قصد دارد که در مسابقه امشب به زوج امید عالیشاه-علی علیپور در خط حمله میدان بدهد؛ آن‌هم در حالی‌که علیپور در بازی قبلی برابر السد، به‌واسطه حضور ژوائو در خط حمله، در پست وینگر به کار گرفته شد اما احتمالاً در بازی امشب به پست تخصصی‌اش بازخواهد گشت.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر شمس‌آذر قزوین

پرسپولیس

الکسیس گندوز، مرتضی پورعلی‌گنجی، گیورگی گولسیانی، یعقوب براجعه، میلاد محمدی، مسعود ریگی، سعید مهری، وحید امیری، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه و علی علیپور

 

کیف پول من

خرید ارز دیجیتال
به ساده‌ترین روش ممکن!

✅ خرید ساده و راحت
✅ صرافی معتبر کیف پول من
✅ ثبت نام سریع با شماره موبایل
✅ احراز هویت آنی با کد ملی و تاریخ تولد
✅ واریز لحظه‌ای به کیف پول شخصی شما

آیا دلار دیجیتال (تتر) گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است؟

استفاده از ویجت خرید ارز دیجیتال به منزله پذیرفتن قوانین و مقررات صرافی کیف پول من است.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما