شایعه نیست، واقعیت است! جهانبخش ایتالیا را انتخاب کرد!

اقتصاد 100 - علیرضا جهانبخش، کاپیتان تیم ملی ایران، مقصد نهایی خود را انتخاب کرد و به جمع ستاره‌ه سری آ ایتالیا خواهد پیوست.

شایعه نیست، واقعیت است! جهانبخش ایتالیا را انتخاب کرد!

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، جهانبخش که در سال‌های اخیر پیشنهادات وسوسه‌انگیزی از لیگ‌های مختلف دریافت کرده بود، در نهایت تصمیم گرفت به سری آ بپیوندد و به مهدی طارمی  لژیونر موفق ایرانی، ملحق شود.

این انتقال تاریخی در حالی صورت می‌گیرد که جهانبخش با پاسپورت هلندی خود به راحتی می‌تواند در سری آ بازی کند و دیگر مشمول قوانین مربوط به سهمیه خارجی نخواهد بود. او که پیش از این در لیگ‌های هلند و انگلیس تجربه کسب کرده است، حالا آماده است تا در یکی از رقابتی‌ترین لیگ‌های جهان به رقابت بپردازد.

اما کدام تیم ایتالیایی خوش‌شانس خواهد بود که جهانبخش را در ترکیب خود ببیند؟ این سوالی است که هواداران فوتبال ایران و ایتالیا با اشتیاق منتظر پاسخ آن هستند. به نظر می‌رسد جهانبخش در بین دو پیشنهاد ایتالیایی مردد باشد و در روزهای آینده تصمیم نهایی خود را اعلام کند.

انتقال جهانبخش به سری آ، فصل جدیدی را در فوتبال ایران رقم خواهد زد. حضور سه بازیکن ایرانی در بالاترین سطح فوتبال اروپا، می‌تواند الهام‌بخش نسل جوان ایرانی باشد و به فوتبال ایران اعتبار بیشتری ببخشد.

بیایید منتظر باشیم تا ببینیم جهانبخش در سری آ چه خواهد کرد. آیا او می‌تواند درخشش خود را در این لیگ ادامه دهد و به یکی از ستاره‌های بزرگ سری آ تبدیل شود؟

انتهای پیام/

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما