از عشق تا نفرت؛ سقوط آزاد جواد نکونام از چشم هواداران استقلال

اقتصاد 100 - استقلال روزهای آخر نکونام شرایط خیلی خوبی نداشت.

از عشق تا نفرت؛ سقوط آزاد جواد نکونام از چشم هواداران استقلال

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، جواد نکونام، ستاره سابق تیم ملی و بازیکن اسبق اوساسونا، کمتر از دو سال پیش با استقبال بی‌نظیر هواداران استقلال روی نیمکت این تیم نشست. اما حالا، او با بدترین شکل ممکن و در میان شعارهای اعتراض‌آمیز از آبی‌پوشان جدا شده است.

نکونام که همواره از تعصب خود به استقلال می‌گفت، نتوانست انتظارات بالای هواداران را برآورده کند و درگیر حاشیه‌های زیادی شد. از درگیری‌های مداوم با مدیران باشگاه گرفته تا خریدهای عجیب و غریب و سبک بازی دفاعی تیمش، همه و همه دست به دست هم دادند تا محبوبیت او در میان هواداران به شدت کاهش یابد.

شکست در دربی و عملکرد ضعیف در لیگ، آخرین میخ بر تابوت محبوبیت نکونام بود. هواداران استقلال که زمانی او را قهرمان خود می‌دانستند، حالا او را مسبب ناکامی‌های تیم محبوبشان می‌دانند.

چرا استقلالی‌ها به نکونام پشت کردند؟

 * حاشیه‌سازی‌های مداوم: درگیری‌های لفظی و فیزیکی نکونام با افراد مختلف، از جمله مدیران باشگاه، خبرنگاران و حتی برخی از بازیکنان، باعث شد تا تمرکز تیم از روی مسابقات خارج شود.

 * سبک بازی دفاعی: هواداران استقلال به سبک بازی دفاعی تیم در زیر نظر نکونام معترض بودند و معتقد بودند که این سبک بازی شایسته تیم بزرگی مثل استقلال نیست.

 * ناکامی در کسب نتایج: با وجود هزینه‌های هنگفت در نقل و انتقالات، نکونام نتوانست نتایج قابل قبولی کسب کند و این موضوع باعث نارضایتی شدید هواداران شد.

 * رفتارهای غیرحرفه‌ای: برخی از رفتارهای نکونام در حین بازی‌ها و مصاحبه‌ها، از جمله اعتراض به داوران و توهین به حریفان، باعث شد تا وجهه او در نزد هواداران خدشه‌دار شود.

سقوط آزاد ستاره سابق تیم ملی

جواد نکونام که زمانی به‌عنوان یکی از امیدهای فوتبال ایران شناخته می‌شد، حالا با بدترین شکل ممکن از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است. او که روزی رویای نشستن روی نیمکت استقلال را در سر می‌پروراند، حالا به کابوس آبی‌پوشان تبدیل شده است.

آیا نکونام قربانی حاشیه‌سازی‌ها شد یا ناکامی در مدیریت تیم؟

این پرسشی است که هنوز پاسخ قطعی برای آن پیدا نشده است. برخی معتقدند که نکونام قربانی حاشیه‌سازی‌های اطرافش شد و برخی دیگر معتقدند که او نتوانست انتظارات بالای هواداران را برآورده کند.

جدایی جواد نکونام از استقلال، یکی از جنجالی‌ترین اتفاقات فوتبال ایران در سال‌های اخیر بوده است. این اتفاق نشان می‌دهد که حتی محبوب‌ترین مربیان نیز در صورت عدم کسب نتایج و ایجاد حاشیه، ممکن است از سوی هواداران طرد شوند.

توجه: این متن تنها یک نمونه بازنویسی است و شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود و هدف مورد نظرتان، تغییرات بیشتری در آن ایجاد کنید.

انتهای پیام/

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما