فرهاد مجیدی اصلا به نکونام فکر نمیکند!! / سرمربیگری استقلال؟؟

اقتصاد 100 - این صحبتهای جالب را حتما بخوانید.

فرهاد مجیدی اصلا به نکونام فکر نمیکند!! / سرمربیگری استقلال؟؟

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، رضا حسن‌زاده بازیکن و کاپیتان اسبق تیم استقلال در گفتگو با مشرق، درباره اوضاع و احوال استقلال ظرف روزهای گذشته پس از شکست مقابل استقلال خوزستان، رود به لیگ نخبگان آسیا دیدار پیش روی تیم ملی مقابل قرقیزستان اظهاراتی را مطرح کرد.

وی ابتدا درباره اینکه شکست مقابل استقلال خوزستان را چطور ارزیابی کرده گفت: قطعاً من هم از شکست استقلال خوشحال نیستم اما نمی‌توان با یک باخت این همه حواشی را برای سرمربی ایجاد کرد. بحث مطرح شدن مهلت سه بازی برای سرمربی تیم از سوی هیئت مدیره اتفاق خوبی نیست. این شرایط باید برعکس باشد و آنها نباید تمرکز سرمربی تیم را به هم بزنند.

بازیکن قدیمی استقلال در رابطه با شایعات مربوط به مهلت تعیین شده برای نکونام از سوی باشگاه تاکید کرد: الان جواد نکونام برای سه بازی آینده‌اش به جای اینکه تمرکز بیشتری داشته باشد از یک طرف نگران شرایط خودش است و این وضعیت را بحرانی‌تر می‌کند. من خودم شخصاً منتقد جواد نکونام هستم. من در این فوتبال بزرگ شده‌ام و زیر و بم اتفاقات آن را می‌دانم اما برایم عجیب است تا امروز مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره پشت تریبون باشگاه، حمایت چندانی از سرمربی تیمشان نکرده‌اند.

حسن‌زاده درباره شایعه بازگشت فرهاد مجیدی تصریح کرد: فرهاد مجیدی سرمربی استقلال بوده و توانسته این تیم را بدون باخت قهرمان کند بنابراین کارنامه او مشخص است که کارش را بلد است. اما فرهاد را خوب می‌شناسم او جوان تیمی بوده که من در آن فوتبال بازی می‌کردم. او اهل ماهی گرفتن از آب گل آلود نیست. هر دوی این عزیزان یعنی جواد و فرهاد سرمایه‌های استقلال هستند شاید اگر جواد هم از استقلال برود جای دیگر سرمربی شود اما به طور کلی آنهایی که شاگرد ناصر حجازی و منصور پورحیدری بوده‌اند از این قبیل کارها نمی‌کنند.

بازیکن با سابقه استقلالی‌ها در استقلال در آستانه ورود به لیگ نخبگان آسیا چه شرایطی دارد و چه عملکردی باید داشته باشد گفت: ما در لیگ نخبگان آسیا حضور داریم و باید با تیم‌های گردن کلفتی مثل النصر، الغرافه، الهلال، پاختاکور ازبکستان و به طور کلی تیم‌های خوب این منطقه بازی کنیم. فرقی هم نمی‌کند؛ چه استقلال چه پرسپولیس ما باید برویم و شرایطمان را به رخ بکشیم. آنجا باید موفق بشویم. بنابراین باید از حواشی و مسائل این چنینی دوری کنیم و تمرکزمان را روی تمرینات و بازی‌های حریف بگذاریم. باید ایرادهایمان را برطرف کنیم. چون بحث آسیا دیگر شوخی نیست. ما هر یک از نمایندگان مان در آسیا حکم تیم ملی ایران و مملکت‌مان را دارد که به میدان می‌رود. بنابراین باید تلاش کنیم و این تلاش کار سخت را می‌طلبد.

مدافع اسبق تیم ملی همچنین درباره رویارویی تیم ملی با قرقیزستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه نسل فعلی فوتبال ما نسل خوبی است. از این نسل‌هاست که اگر خوب روی آنها کار شود می‌توانند تا چند سال آینده تیم ملی را تضمین کنند. امیر قلعه‌نویی باید نهایت استفاده را از شرایط فعلی ببرد. او می‌تواند با همین تیم اتفاقات خوبی را در ماه‌های آینده رقم بزند و با یک صعود موفقیت آمیز تیم مطلوبی را راهی جام جهانی بعدی کند. اما در رابطه با تیم قرقیزستان باید بگویم ما همیشه در فوتبال منطقه، یک سر و گردن بالاتر از حریفان آسیای میانه بوده‌ایم.

وی در این ارتباط که آیا همچنان چنین شرایطی برای تیم‌های آسیای میانه وجود دارد یا نه گفت: البته تیم‌های این منطقه در سال‌های اخیر به ویژه یک سال گذشته بهتر عمل کرده‌اند ولی به هر حال ما اگر چیدمان درستی داشته باشیم و روی نقاط ضعف و قوت حریف درست کار کنیم نباید دغدغه‌ای بابت شکست دادن تیمی مثل قرقیزستان داشته باشیم. به نظرم امیر قلعه‌نویی باید نهایت استفاده را از این قبیل بازی‌های نسبتاً آسانتر ببرد و تیم ملی را آماده دیدارهای سنگین‌تر مقابل ازبکستان و قطر کند.

انتهای پیام/



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما قبل از منطقی کردن قیمت بنزین کدام کار در اولویت است؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما