عکس بدل زیبای شیدا مقصودلو همسر مورایس / جذابیت خانم بازیگر شربت ذغال اخته و شیدا مقصودلو را مقایسه کنید!

اقتصاد 100- در این تصاویر مشاهده میکنید که شیدا مقصودلو همسر مورایس سرمربی سپاهان شباهت زیادی به بازیگر خانم ترکیه ای سیلا تورک‌ اوغلو در سریال شربت ذغال اخته دارد.

عکس بدل زیبای شیدا مقصودلو همسر مورایس / جذابیت خانم بازیگر شربت ذغال اخته و شیدا مقصودلو را مقایسه کنید!

شیدا مقصودلو بازیگر جوان، با آغاز فعالیت‌های هنری خود از سنین نوجوانی به سرعت در سینما و تئاتر جایگاهی به دست آورد. او با نقش‌آفرینی در پروژه‌های معتبر و همکاری با کارگردانان برجسته، توانست به یکی از چهره‌های شناخته‌شده در دنیای هنر تبدیل شود.

شیدا مقصودلو، متولد 6 شهریور 1376 در تهران، با نام کامل شیدا مقصودلو راد، در آستانه 27 سالگی قرار دارد. او از سن 17 سالگی به بازیگری روی آورد و از سال 1395 به طور حرفه‌ای وارد دنیای سینما و تئاتر شد. مهم‌ترین تجربه بازیگری او در فیلم «قهرمان» به کارگردانی اصغر فرهادی، برنده جوایز اسکار و جشنواره کن، رقم خورد. شیدا در این فیلم به ایفای نقش در کنار فرشته صدر عرفایی پرداخت.

در دی ماه 1402، خبر ازدواج شیدا مقصودلو با ژوزه مورایس منتشر شد. خانم بازیگر برای جلوگیری از حواشی، از انتشار کامل تصاویر عروسی خودداری کرده است. اختلاف سنی 32 ساله میان شیدا و ژوزه مورایس، توجه زیادی را به خود جلب کرده است. ژوزه مانوئل فریرا ده مورایس، متولد 5 مرداد 1344 در لیسبون پرتغال، با اصالت آنگولایی، سابقه هدایت باشگاه‌های سپاهان اصفهان، چونبوک موتورز و الهلال عربستان را در کارنامه خود دارد.

سیلا تورک‌ اوغلو، بازیگر مشهور ترک است که با ایفای نقش دوعا در سریال «شربت زغال‌اخته» به شهرتی بین المللی دست یافته است. او و شیدا مقصودلو شباهت زیادی به همدیگر دارند.

شیدا مقصودلو

شیدا مقصودلو



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما کدام پرونده فساد اقتصادی، رسوایی بزرگتری به بار آورد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما