رقیب تبریزی هادی چوپان در بدن نمایی ترکاند /عکس اندام جذاب بهروز تابانی شیرشاه ایرانی در کنار ساحل

اقتصاد 100- بهروز تابانی، ستاره درخشان پرورش اندام ایران، پس از کسب جایزه 6 میلیاردی دبی پرو و کسب سهمیه مستر المپیا 2024، برای استراحت به شمال سفر کرده است.

رقیب تبریزی هادی چوپان در بدن نمایی ترکاند /عکس اندام جذاب بهروز تابانی شیرشاه ایرانی در کنار ساحل

بهروز تابانی ، قهرمان پرورش اندام ایران، که به تازگی با کسب جایزه 6 میلیاردی دبی پرو نامش در تاریخ این ورزش ثبت شد، این روزها با دوستانش در شمال کشور به استراحت و تجدید قوا پرداخته است. او که قرار است به عنوان یکی از نمایندگان ایران در مستر المپیا 2024 بدرخشد، با این سفر کوتاه، خود را برای این رویداد بزرگ آماده می‌کند.

بهروز تابانی، نامی که در دنیای بدنسازی لرزه بر اندام رقیبان می‌اندازد. این غول ایرانی، از 14 سالگی با شور و اشتیاق قدم در این مسیر دشوار گذاشت و با تلاش بی‌وقفه، پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی کرد.

اما این پایان ماجرا نیست. تابانی با این پیروزی درخشان، جواز حضور در مسترالمپیا 2023 را نیز کسب کرد. این اتفاق، تاریخ‌سازی برای ایران در دنیای بدنسازی محسوب می‌شود و نویدبخش افتخارآفرینی‌های بیشتر این ورزشکار پرتلاش است.

بهروز تابانی

بهروز تابانی

بهروز تابانی

بهروز تابانی

بهروز تابانی ورزشکار در رشته پرورش اندام است. تابانی در هفتادمین دوره رقابت‌های جهانی پرورش اندام که به میزبانی کشور اسپانیا برگزار شد در وزن 100 کیلوگرم برسکوی قهرمانی جهان و مدال طلای این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما کدام پرونده فساد اقتصادی، رسوایی بزرگتری به بار آورد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما