نگاهی به بازیگران عاشق پرورش و تناسب اندام / جذاب ترین اندام ها و هیکل ها در باشگاه ورزشی!

اقتصاد 100-در دنیای بدنسازی، بدن کلاسیک با شانه‌های پهن و زیربغل‌های متناسب، به عنوان یک ایدئال شناخته می‌شود. در این نوع اندام، تاکید بر تعادل و تناسب عضلات است و برخلاف برخی از سبک‌های دیگر، عضلات به صورت حجیم و برآمده به نمایش گذاشته نمی‌شوند.

نگاهی به بازیگران عاشق پرورش و تناسب اندام / جذاب ترین اندام ها و هیکل ها در باشگاه ورزشی!

تمایل به داشتن اندامی مناسب برای بیشتر مردم واکنشی طبیعی است و هیچ کس از داشتن بدنی زیبا دوری نمی کند. اکثر مردم چه عادی و چه بدن ساز، بدن کلاسیک بدنی است چهارشانه با شانه ها و زیربغل های پهن که البته بالای زیر بغل از پایین آن مهم تر است. بالای سینه پر و بالا نگه داشته است. کمرهای به نسبت باریک و عضلات چهارسر ران بیرونی که کمک به X بودن بدن یا V بدن بالاتنه می کند.

این نوع ساختار بدن زیباترین ساختار بدن در دنیاست. (البته نوع ژنتیک در این ساختار نقش به سزایی دارد). این ماجرا در میان بازیگران که میل به نمایش گری هم دارند، پررنگ تر دیده می شود چرا که بدن آنها از طریق رسانه ها در دید جمعیت بیشتری قرار می گیرد.

در یک دهه گذشته بدن سازی به ورزش معروف آدم های معروف هم تبدیل شده است. در این میان برخی بدن سازی را برای ساخت بدن به نیت نمایش گری بدن، برخی برای ساخت بدن با هدف زیباتر شدن بدن و برخی نیز با هدف سلامتی و دوری از سستی بدن کار می کنند. با این نگاه، نگاهی داشته باشیم به بدن و روش بدن سازی آنهایی که بیش از دیگر بازیگران به چشم می آیند.



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما کدام پرونده فساد اقتصادی، رسوایی بزرگتری به بار آورد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما