لیست خرید یحیی گل محمدی لو رفت!

اقتصاد 100- لیست خرید یحیی گل محمدی برای باشگاه فولاد فاش شد.

لیست خرید یحیی گل محمدی لو رفت!

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، از اهواز خبر می رسد لیست مورد نظر یحیی گل محمدی برای فولاد در فصل جدید لیگ برتر فاش شده است و رایزنی برای جذب این بازیکنان برای حضور در جمع قرمزهای اهوازی آغاز شده است.

برای هرچند گل‌محمدی طی روزهای اخیر لیست موردنظر خود را به باشگاه اعلام کرده اما هنوز جزئیاتی از آن منتشر نشده است. بااین‌حال با توجه به برخی شنیده‌ها گفته می‌شود حامد لک به‌عنوان جانشین شهاب گردان دروازه‌بان فولاد خواهد شد. البته برخی مدعی شده‌اند بیرانوند از گزینه‌های یحیی برای حضور در فولاد است و حتی احمد گوهری به این تیم خوزستانی لینک شده است.

بااین‌حال به نظر می‌رسد اولویت گل‌محمدی حامد لک است؛ چراکه جذب این دروازه‌بان محتمل‌تر از سایرین است و یحیی نمی‌خواهند در شرایطی که دروازه‌بان مطمئنی در فولاد ندارند وقتش را صرف چانه زدن با دیگر دروازه‌بانان کند.

دیگر بازیکن مدنظر سرمربی جدید، ابوالفضل رزاق‌پور است. این بازیکن که گویا اخیرا از جمع گل‌گهری‌ها جداشده علاوه بر فولاد پیشنهاد‌های دیگری هم دارد بااین‌حال گل‌محمدی از مدیران فولاد خواسته در صورت امکان شرایط حضور این مدافع ۲۶ ساله‌ را در تیمش فراهم کنند. عملکرد فصل گذشته او برای گل‌گهر بسیار خوب بود. از این رو موردتوجه تیم‌های زیادی قرار گرفته و یکی از آنها فولاد با یحیی گل‌محمدی است.

از فرشاد فرجی نیز به‌عنوان بازیکن موردعلاقه یحیی نام برده می‌شود. گویا او که فرصت حضور در ترکیب ثابت پرسپولیس فصل گذشته را پیدا نکرد، قصد دارد از جمع پرسپولیسی‌ها جدا شود و فولاد یکی از مشتریان پروپاقرص او است. یحیی گل‌محمدی نسبت به جذب این مدافع تمایل نشان داده، از این رو ممکن است فولادی‌ها مبلغ قابل‌توجهی به او پیشنهاد دهند.

 انتهای پیام/ 

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما