چرا ماتزاری با پرسپولیس به توافق نرسید؟ / ایجنت مربی ایتالیایی همه چیز را لو داد

اقتصاد 100 - یک راز عجیب افشا شد.

چرا ماتزاری با پرسپولیس به توافق نرسید؟ / ایجنت مربی ایتالیایی همه چیز را لو داد

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، چند روز قبل بود که خبر رسید پرسپولیس با والتر ماتزاری، سرمربی سابق و نام‌آشنای ناپولی و اینتر وارد مذاکره شده و قصد دارد او را به ایران بیاورد. با وجود پیشرفت در مذاکرات، سرخ‌پوشان در ادامه به سراغ گزینه‌های دیگر رفتند و در نهایت با خوان کارلوس گاریدو قرارداد امضا کردند. 

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، فدریکو پینجیوری که به عنوان مدیربرنامه‌های والتر ماتزاری فعالیت می‌کند، در گفتگو با سایت Sport LTD به تشریح دلایل عدم توافق موکلش با باشگاه پرسپولیس پرداخت و گفت:

هیچ چرخش ناگهانی‌ای در کنار نبود و مهم‌تر از همه، هیچ شخصیت دیگری ماتزاری را از حضور در پرسپولیس منصرف نکرد. ما هر کاری که ممکن بود را انجام دادیم تا والتر به ایران برود اما با پرسپولیس از نظر مالی به توافق نرسیدیم.

پینجیوری در ادامه افزود:  من، ماتزاری، رضا درویش و حسین بادامکی بر سر یک میز نشستیم و مذاکره کردیم، کیومرث هاشمی نیز وارد عمل شد تا به ما در بستن قرارداد کمک کند. من خودم گفتگوها را انجام دادم و هیچ واسطه‌ای در کار نبود. فقط چند مترجم ایتالیایی در جمع ما حضور داشتند و به ما در انتقال صحبت‌ها  کمک می کردند. صحبت‌ها خیلی خوب پیش می‌رفت و حتی باشگاه منتظر تایید والتر برای شروع بازار نقل و انتقالات بود، اما خب این اتفاق رخ نداد. در عین حال 

ما و نمایندگان پرسپولیس در کمال احترام از یکدیگر جدا شدیم و مذاکرات را به اتمام رساندیم. قهرمان شو و فصل بعد هم بمان!

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، سران پرسپولیس به والتر ماتزاری پیشنهادی یک ساله ارائه کرده بودند که در صورت کسب قهرمانی لیگ، به طور خودکار به مدت یک فصل دیگر هم تمدید می‌شد، اما سرمربی ایتالیایی خواهان امضای قراردادی دو ساله شده بود. علاوه بر اختلافات مالی، به نظر می‌رسد این موضوع نیز یکی از مهم‌ترین دلایل عدم توافق ماتزاری با پرسپولیس بوده‌است.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما