واکنش وحشتناک یه پیشکسوت استقلال به داوری جنجالی !! / دعوا بالا گرفت

اقتصاد 100 - یک استقلالی شدیدا به داور جنجالی فوتبال ایران تاخت.

واکنش وحشتناک یه پیشکسوت استقلال به داوری جنجالی !! / دعوا بالا گرفت

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، جواد شیرزاد در گفت و گویی در خصوص عملکرد استقلال در فصل ۰۳-۱۴۰۲ گفت: عملکرد استقلال به طور کلی در طول فصل قابل قبول بود. باید در نظر داشت که این تیم درگیر حواشی مدیریتی بود و با تمام اتفاقات فصل گذشته استقلال نتایج خوبی گرفت.

وی در خصوص انتقادات از سبک بازی استقلال گفت: هر مربی سبک خاص خود را دارد. به مورینیو هم می‌گفتند تو اتوبوسی دفاع می‌کنی اما دیدید که با اینتر قهرمان اروپا شد. نیروی انسانی بحثی مهم در فوتبال است. استقلال در نیم فصل مهره‌ای نگرفت و در ادامه یامگا و مهدی پور را هم از دست داد و در نتیجه می‌توان گفت استقلال بر اساس موجودیت‌هایش خوب کار کرده است.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: بازی مقابل پیکان دیداری بود که استقلالی‌ها انتحاری بازی کردند. آنها مقابل نساجی هم می‌توانستند انتخاری بازی کنند. در مجموع تیمی که نزدیک به ۲۰ هفته صدرنشین بوده یعنی از نظر فنی تیم خوبی است.

شیرزاد در خصوص گلایه‌های نکونام از بازی‌های خارج از زمین گفت: فوتبال ما پاک نیست و همه می‌دانیم. اخابر مربوط به این زمینه را هم در رسانه‌ها می‌خوانیم. خود من هم در دوران بازی‌ام خیلی چیزها را دیده‌ام. نکته‌ای که باید اشاره کنم شکستن قبح است. چرا باید یک داور اینگونه در برنامه زنده بگوید هر کاری می‌توانم انجام دهم و به کسی مربوط نیست؟ این رفتارها زشت است.

وی در پایان گفت: رزومه نکونام مشخص است او با نساجی و فولاد موفق بوده. باید همکاری با وی ادامه‌دار باشد و از همین حالا استقلالی‌ها فعالیت نقل و انتقالاتی‌شان را شروع کنند.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما