پدیده جدید کشتی ایران را بشناسید / جانشین حسن یزدانی از غیب رسید !!

اقتصاد 100 - شرایط کشتی ایران هر روز بهتر می شود.

پدیده جدید کشتی ایران را بشناسید / جانشین حسن یزدانی از غیب رسید !!

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی روز‌های ۱۰ و ۱۱ خردادماه در سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب شهر زنجان برگزار شد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم، زمانی که همه نگاه‌ها به علی سوادکوهی و نرسیدن او به سر وزن بود، محمدحسین نوروزیان با دلاوری توانست مدال طلا این وزن را در مسابقات جام تختی، از آن خود کند.

وی با بیان اینکه پس از مسابقات کشوری که در وزن ۷۹ کیلو به میدان رفتم، با مشورت پدرم تصمیم گرفتم در وزن ۸۶ کیلوگرم و با وزن خالص ۸۴ کیلو کشتی بگیرم، اظهار داشت: در چرخه انتخابی امید، تمام تلاش خود را کردم، اما نتوانستم ملی پوش شوم.

محمدحسین نوروزیان با اشاره به احسان لشگری و حسن یزدانی از جمله کشتی‌گیران بنام این وزن، یزدانی را کشتی‌گیر نخبه و پهلوان مثال‌زدنی دانست و افزود: به هیچ عنوان نمی‌توانم خود را با حسن یزدانی مقایسه کنم، ان‌شاالله در آینده پا جای پای او بگذارم.

هادی شرف‌بیانی نیز مدال برنز مسابقات جام تختی را در وزن ۸۶ کیلوگرم دریافت کرد و با بیان اینکه بدشانسی آوردم و کشتی ماقبل فینال از دستم در رفت، گفت: کشتی همین است و برد و باخت وجود دارد. امیدوارم مسابقات بعدی جبران کنم.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما