با این استاندارد حسن یزدانی در المپیک مدال می گیرد!

اقتصاد 100- مسابقات تورنمنت مجارستان در حالی برگزار می شود که در کشتی آزاد از جمع المپیکی ها حسن یزدانی در این مسابقات کشتی می گیرد.

 با این استاندارد حسن یزدانی در المپیک مدال می گیرد!

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، از جمع مدعیان درجه اول المپیک مردانی مثل عظمت حسن یزدانی ، دولت بیکوف و مایلس امینه قهرمانان قزاقستان و سان مارینو در مسابقات مجارستان حضور دارند، به جز این 2 تنها آرون بروکس آمریکایی و نایفونوف روس قادر خواهند بود که برابر حسن یزدانی چالش ایجاد کنند.

اگر حسن در مسابقات مجارستان عنوان قهرمانی را به دست آورد باید گفت که او مدال خود در المپیک را به دست خواهد آورد، او در صورت برد برابر مایلس امینه و عظمت دولت بیکوف که البته آنها را بارها شکست داده است تنها به نایفونوف و آرون بروکس خواهد اندیشید که البته نایفونوف هم بارها به او باخته است.

حسن یزدانی با این استاندارد یعنی قهرمانی در مسابقات تورنمنت مجارستان خواهد توانست در مسابقات المپیک به فینال برسد و تنها به یک کشتی گیر ناشناخته یعنی آرون بروکس فکر کند.

تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در المپیک یک قهرمانی پیش فرض با امیرحسین زارع دارد و حسن یزدانی، رحمان عموزاد و حتی یونس امامی و امیرعلی آذرپیرا هم در این عرصه اصلا کم شانس نخواهند بود.

فرنگی کارهای کشورمان هم با امین میرزازاده و محمدرضا گرایی و علیرضامهمدی شانس برتری در مسابقات المپیک پیش روی خواهند داشت.

ما در دوره گذشته مسابقات توانستیم یک طلا با محمدرضا گرایی، یک نقره با حسن یزدانی و 2 برنز با امیرحسین زارع و هادی ساروی بگیرد.

انتهای پیام/

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما