فاجعه فرار مالیاتی شهربانو منصوریان / دست به تهدید مقامات زد!

اقتصاد 100- شهربانو منصوریان و اطرافیان اش با انتشار استوری های جنجالی به شکل و شیوه جدیدی برای مساله مالیاتی خود اقدام کردند!

فاجعه فرار مالیاتی شهربانو منصوریان / دست به تهدید مقامات زد!

شهربانو منصوریان یک ماه است که در مقابل سازمان امور مالیاتی کشور موضع گرفته و معتقد است که نباید از او مالیاتی گرفته شود و سلبریتی نیست.

او در ویدئویی که چند هفته قبل مقابل سازمان امور مالیاتی تهران منتشر کرده بود، تاکید داشت که قهرمان ملی است و بلاگر نیست که مالیات پرداخت کند.

پس از این ویدئوی جنجالی، سبحانیان رئیس سازمان امور مالیاتی کشور آب پاکی را روی دست او و دیگر چهره های مشهور ریخت و گفت که فرقی میان آن ها و باقی مردم نیست و همه باید مالیات شان را بپردازند.او خطاب به شهربانو منصوریان گفته بود: «اخیرا یکی از ورزشکارانی که دنبال کنندگان زیادی هم دارد غوغاسالاری کرد و گفت من افتخار ملی دارم و ورزشکارم. مگر می شود کسی چند ۱۰ میلیارد تومان پول به حسابش واریز شود ولی بگوید من یک افتخاری کسب کرده ام و نباید مالیات بپردازم؟!»

پس از این موضع گیری، شهربانو منصوریان بار دیگر ویدئویی منتشر کرد و حرف های سبحانیان را تکذیب کرد. او گفت که دریافتی 10 میلیاردی صحت ندارد و چنین پول هایی به حساب اش نیامده است.اکنون هم او و نزدیکان اش با انتشار استوری هایی رئیس سازمان امور مالیاتی کشور را به مناظره تلویزیونی دعوت کرده اند.

شهربانو منصوریان

 



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما