خانه‌ خالی های شرق تهران به گوش باشند / حواستان به پیامک باشد

مدیرکل امور مالیاتی شرق استان تهران از آغاز ارسال پیامک به مالکان خانه‌های خالی در پردیس و شهرستان‌های شرق استان تهران خبر داد و گفت: ۲۰۰۰ پیامک به مالکان خانه‌های خالی در شرق استان تهران ارسال شده است.

خانه‌ خالی های شرق تهران به گوش باشند / حواستان به پیامک باشد
- به گزارش اقتصاد100، احمدرضا کرکه آبادی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در پردیس، با اشاره به شناسایی خانه‌های خالی و لوکس در شرق استان تهران اظهار داشت: بر اساس اطلاعاتی که از اداره کل مسکن و شهرسازی استان تهران و شرکت عمران پردیس به دست آمده، تعداد 2 هزار پیامک به مالکان خانه‌های خالی در شرق استان تهران ارسال شده است.

وی افزود: اطلاعات خانه‌های خالی در پردیس تکمیل شده و در برخی از نقاط با شناسایی خانه‌های لوکس در شرق استان تهران پرونده مالیاتی تشکیل شده است.

مدیرکل امور مالیاتی شرق استان تهران یادآور شد: با تشکیل پرونده و روند اجرای خانه‌های خالی در اداره کل مؤدیان استان تهران تعداد بسیاری از خانه‌های لوکس هم ارزیابی شده که پیامک تخلفات به مالکان ارسال می‌شوند.

کرکه آبادی در پایان خاطرنشان: براساس اطلاعات به دست آمده تعداد زیادی از خانه‌های خالی و لوکس در شهرستان‌های پردیس، دماوند و فیروزکوه شناسایی و در حال رصد و پایش هستیم.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما