اطلاع از اعتبار کالابرگ با کد دستوری ویژه وزارت رفاه!
اقتصاد 100- اطلاع از اعتبار کالابرگ با کد دستوری ویژه وزارت رفاه! طرح کالابرگ الکترونیک از اسفند ۱۴۰۳ برای حمایت از معیشت خانوارهای دهکهای اول تا هفتم اجرا شده است؛ با اعتباری که در صورت عدم مصرف تا ۶۰ روز حذف خواهد شد.

با آغاز طرح کالابرگ الکترونیکی از اسفندماه سال گذشته، حساب سرپرستان خانوار دهکهای درآمدی یک تا هفت شارژ شده و اعتبار مصرفنشده آنها تا پایان دوره دوم برنامه ۶۰ روزه امکان ذخیره دارد. در غیر این صورت، این اعتبار از بین خواهد رفت.
میزان اعتبار تخصیصی در طرح کالابرگ
در این طرح، به سه دهک اول به ازای هر نفر ۵۰۰ هزار تومان و برای باقی دهکها به ازای هر نفر ۳۵۰ هزار تومان پرداخت میشود. این مبلغ برای خرید ۱۱ قلم کالای اساسی شامل اقلام لبنیات، پروتئین و خواربار اختصاص داده شده است.
پاسخ به سوالات متداول پیرامون طرح کالابرگ الکترونیکی
سوال پاسخاگر از اعتبار خود استفاده نکنیم، چه اتفاقی میافتد؟ | استفاده از اعتبار اختیاری است و پس از پایان دوره دوم ۶۰ روزه، اعتبار مصرفنشده از بین خواهد رفت. |
کد دستوری اطلاع از میزان اعتبار چیست؟ | #1463500 |
آیا در یک خرید باید کل اعتبار مصرف شود؟ | خیر، اعتبار در چند مرحله خرید قابل استفاده است. |
فروشگاههای زنجیرهای متصل به طرح کداماند؟ | فروشگاههای افق کوروش، دیجی کالا، اسنپ، رفاه، هایپر فامیلی و دیگر فروشگاههای ذکرشده. |
آیا کالاها با برند خاصی ارائه میشوند؟ | خیر، افراد میتوانند اقلام موردنظر را از هر برند دلخواه خریداری کنند. |
برای موارد بیشتر میتوان به سامانه "شما" مراجعه کرد.
اطلاعات مرتبط با خانوارها
خانوارهایی که مشمول طرح نشدهاند، اگر در دهکهای یک تا هفت قرار گیرند، میتوانند درخواست خود را از طریق سامانه hemayat.mcls.gov.ir پیگیری کنند.
همچنین نیازمند دریافت یارانه خانوار بودن، یکی از شروط اصلی تعلق گرفتن کالابرگ است.
رسیدگی به شکایات و مشکلات
در صورت مشکل نظیر کمفروشی یا گرانفروشی، با سامانه ۱۲۴ وزارت صمت تماس بگیرید. همچنین برای ایرادات مرتبط با تراکنشها یا عدم شارژ حساب با مراکز پشتیبانی (شماره تماس ۶۳۶۹) در طول ساعات مشخص ارتباط برقرار کنید.