در گفتگوی تصویری با «اقتصاد 100» مطرح شد؛

آمارهای اشتغال و بیکاری زیر تیغ نقد یک نماینده؛ با واقعیت فاصله دارند /چشم‌مان آب نمی خورد اتفاقی رخ دهد + فیلم

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی به «اقتصاد 100» گفت: جدی بودن را برای حل بحران اشتغال نمی بینیم و به سمت روزه مرگی حرکت کردیم و مسئولان هم به چنین شرایطی دچار شدند.

آمارهای اشتغال و بیکاری زیر تیغ نقد یک نماینده؛ با واقعیت فاصله دارند /چشم‌مان آب نمی خورد اتفاقی رخ دهد + فیلم

غلامحسین زارعی، عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگوی تصویری با «اقتصاد 100» اعلام کرد آمارهایی که در زمینه میزان بیکاری و ایجاد اشتغال ارائه می شود با واقعیت جامعه فرسنگ ها فاصله دارد.

نماینده دشتی و تنگستان، بحث بیکاری و اشتغال را یکی از مهمترین دغدغه های قشر جوان دانست و گفت: آماری که در خصوص نرخ بیکاری و اشتغال داده می شود با واقعیت جامعه تطبیق ندارد وشاخص های ارائه شده در استان بوشهر آمار واقعی نیست.

آمار درست و میدانی نداریم

عضوهیات رئیسه کمیسیون اقتصادی با بیان اینکه طبق قانون،حداقل شغلی که می توانیم ایجاد کنیم یک میلیون در سال است، با انتقاد از آماری که رئیس سازمان برنامه و بودجه ارائه کرده، افزود: تا این لحظه با چیزی که دوستان در مورد ایجاد اشتغال ارائه کردند ، چشمشان آب نمی خورد اتفاقی رخ دهد.

زارعی تصریح کرد: کمیسیون اقتصادی به مساله ورود داشته و به دولت اعلام کرده اگر قرار است بیکاری ، اشتغال وکاهش تورم صورت گیرد جزیره ای عمل کردن فایده ای ندارد.

جدیتی برای حل بحران اشتغال نداریم

وی میزان جدی بودن برای حل بحران اشتغال را نامطلوب دانست و گفت:به سمت روزه مرگی حرکت کردیم ومسئولان هم به چنین شرایطی دچار شدند.

نماینده تنگستان با بیان اینکه کمیسیون اقتصادی و مجلس به مساله اشتغال ورود کردند، افزود: در روابط با کشورها، بالای 150 موافقتنامه و توافقنامه خارجی، ترجیحی و گمرکی داریم که باید مشخص شود چه خروجی در حوزه مبادله ای و اقتصاد کشور وجود دارد.

غلامحسین زارعی نماینده دشتی و تنگستان استان بوشهر در گفتگوی تصویری با اقتصاد 100 تاکید کرد که مجلس بر حسب وظیفه قانونگذاری و نظارتی رسیدگی لازم را آغاز کرده تا خروجی خوبی داشته باشد.

 



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

تک نرخی شدن قیمت ارز به سود معیشتِ شهروندان است؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما