خبر بد برای این دهک‌ها/ یارانه نقدی قطع شد

اقتصاد 100- رئیس مرکز مطالعات و اطلاعات رفاه ایرانیان اعلام کرد که سومین مرحله به‌روزرسانی اطلاعات اقتصادی خانوارها در مهرماه انجام خواهد شد. این به‌روزرسانی بر اساس داده‌های جدید دریافتی از دستگاه‌های مختلف و براساس شاخص‌ها و متغیرهای اقتصادی و رفاهی، میزان وسع خانوارها را بررسی و به‌روزرسانی می‌کند.

خبر بد برای این دهک‌ها/ یارانه نقدی قطع شد

علیرضا محمدی، رئیس مرکز مطالعات و اطلاعات رفاه ایرانیان، از انجام سومین مرحله به‌روزرسانی اطلاعات اقتصادی خانوارها در مهرماه خبر داد. طبق بند "د" تبصره ۱۷ قانون بودجه سال ۱۴۰۲، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف است با استفاده از داده‌های معتبر و ثبتی، درآمد سرانه خانوارها و قدرت خرید مردم را بررسی کرده و گروه‌های نیازمند حمایت را شناسایی کند.

وی اعلام کرد که آخرین به‌روزرسانی در دی‌ماه ۱۴۰۲ انجام شده و برنامه‌ریزی شده است که مرحله بعدی در شهریورماه ۱۴۰۳ اتفاق بیفتد. محمدی همچنین به عدم ارسال اطلاعات بانکی از سوی برخی دستگاه‌ها، از جمله بانک مرکزی، اشاره کرد.

طبق آئین‌نامه اجرایی جدید، وزارت تعاون مسئول وسع‌سنجی و رتبه‌بندی خانوارها خواهد بود و یارانه نقدی مهرماه ۱۴۰۳ بر اساس این دهک‌بندی به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود. یارانه خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی نیز طبق روال ماه‌های قبل واریز خواهد شد.

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی نیز از اجرای طرح حمایت تغذیه‌ای برای کودکان دارای اختلال رشد خبر داد که در سال جاری به کودکان ۵ تا ۵۵ ماهه اختصاص یافته است. این طرح به منظور کاهش فقر و تأمین امنیت غذایی با همکاری وزارت بهداشت اجرا می‌شود.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما